Zurich - attrazioni

Sta cità pò esse bè chjamatu paradisu per i amatori di l'arti è tutta a bella. In Zurich, ci hè quarchi cosa per vede. In più, hè u più grande centru finanziariu di u paese, hè unu di i centri d'arte più impurtanti in Auropa, è hà una gran numaru di galerie, musei, esibizioni di maestri cunieculi è l'opara di l'artisti classici artisti europei. Tutti i gonciudeti di a cità è solu un amatori di shopping in Suvietà vi puderanu acquisto cù i turisori principali di Zurich.

Musei di Zurigo

Trà i famosati di a Zurich, a maiò parte sò musei. Una di i più famose è grande in Zurich hè Kunsthaus. U museu si trova in un capiri di Carl Moser è Robert Curiel. Questi travagli di maestri di l'arte svizzeru di u Medievu è à u 20 seculu sò cullate. A vostra attenzioni hè datu à l'opere di Giacometti, scultura medievale è di pittura, canzagni di l'Olandese è l'opere di maestri suvi. In u museu hè una grande cullizzioni d'opere di Munch, Picasso, Marc Chagall è Dali. In più di l'esposizione permanente, pudete passà per esse tistim occasione regulare.

Se vulete acquistà a cità è u paese in generale, và à u Museo Nazionale di Svezia. Trà u postu di Zurich stu locu hè valiusu perchè hà una storia sana di a cultura suiza. L'edificu hè un'articulu sanu di u Neuliticu, u Medievu, a cultura cavalchina illuminata. Impussibili series di interiors stòrici.

Sights of Zurich: chiese è catedrale

U più chjesa in Zurich hè cunsideratu cum'è a chjesa di San Petru. A custruzzioni principia à u distante VIII seculu è durò finu à 1880. Prima di a Reformazione, l'edifiziu era una parochja chjesa simplica, è in u 1706 era cunsacratu com'è a prima ghjesgia protestante. Quì ci hè u restu di u primu alcuni indipendente di Rudolph Brun. A torre hè fatta in tradizzioni di l'estilu romànicu-gotico è a nave in u stile baroccu.

A Catedra di Grossmunster in Zurich hè famosa per i so torres gemelli. Cumpressu a cattidrali di qualchì tempu in u 1090 à u 1220, ma a so custruzzioni cuntinua. Prima di a riformazione era una cattòlica, è era statu fattu una Parrocchia protestante. Allora l'internu internu di l'edificu hè statu cambiatu, postu chì sicondu a cospira Protestantista, nunda ùn distraera à a persona chì prega. U custruitu vicinu à a cattidrali era urigginariu un postu per a educazione di i ghjuvanotti, ora ci hè una facultu teologica di l'Università.

Fraumünster in Zurich hè ancu un locu assai populari. Trà l 'altizza di a Zuricia in Zurich, stu locu hè fascinante cù a so bellezza è u cunfinimentu. In u distante 853, u re Luiggi II gave Fraumünster a so figliola. Dopu questu tempu, stu locu principia à funziunà cum'è un cunilevule, chì più tardu diventò u paradisu di parechji aristucratici dâ Germania. L'internu hè fattu in stilu Romanescu. A maiò parte di i turisti vultate i più belli finestri vitrati macchiati di a furmazione di u Cristianescu - l'opari di Marc Chagall.

Lac in Zurich

Comu pudete vede in Zurich, ci hè quarchi cosa per vede. È pudete rilassate da u corpu è l'anima vicinu à l'acqua vicinu à u lavu. In a direzzione di Grossmünster à Bellevue pudete alimentà i cigni. Hè nutate chì ùn sò micca solu di teme di i turisti è à quarchi tempu necessitanu freschezza. Se passassi u lago di Zurich in a sera, l'emozioni pusitivi sò garantiti. I ghjutjimi sò i pagliacci, giovani, gimnastichi è musicisti. L'artisti vennu à dimustrà u so travagliu stante. À a fine di u caminu pudete divèrtanu un cene sopra u lavu. Dopu u cena, piacce un passaghju per u Parcu Chinu. Per andà in daretu à u centru, ghjustu à a linea di trammi, chì vi farà prestu.