Verdala


In a parti sud-occidintali di l' isula di Malta in a cità di Dinzli hè u palazzu di Verdal, chjamatu dopu u grande maestru di l'Ordine di Malta, Hugo Luben de Verdal. Hè intarratu in u verdura di i Busquette Gardens, chì sò u boscu naturale di a regione. U palazzu di Verdal hè chjusu à u publicu, l'sola eccezzioni hè a Ballu annu di a luna d'Augustu, quandu qualcunu pò visite a furtizza.

Storia di u castellu

A custruzione di u palazzu principia in 1582 per ordine di u Grandi Maestru è hè stata cumplita four anni dopu. U prughjettu architettonicu fù creatu da Girolamo Cassar è assumete a locu di i posti in una di e parte di u Buskett Forest, chì i cavaleri usanu com'è terra di caccia.

Seculi dopu, Malta hè statu primu regnatu da i Francesi, è da questu l'Inglesi, questu organizzatu una presenza in l'edifiziu, chì cuntene i prigiuneri di guerra da Francia. In seguitu, i britannichi pusonu in u palazzu una coperta principessa a pruduzzione di sita, chì durau pocu tempu è era distruttu. U palazzu di Verdal ellu vinia à a desolation, i mure cuminciaru à colapsu, a situazione fù spolva. À a fine di u XIX seculu, i travaglii di restaurazioni avianu cuminciatu in 1858 cù l'apertura di a residenza estiva di i guvernatori britannichi.

Duranti a Siconda Guerra Munniali, i posti di u palazzu fighjine cum'è un repositore per l'opere d'arti purtatu da diverse partiti di l'isula. In 1982 u palazzu di Verdal fù novu ricustruitu è ​​utilizatu da l'autorità cumunali cum'è un hotel in u quale u visitanti anu accade. In u 1987, u palcuscenu decide di mudernizà, postu chì serve com'è residenza ufficiale d'estiu di u prisidenti di u statu è ùn hè micca impositu d'entra in u palazzu per i citadini ordinarji.

L'architecture è a decorazione interiore

U palazzu di Verdal ùn pò esse chjamata struttura ghjusta, chì ghjè assai semprici. In forma, l'edificu s'assumiglia un quadru, in i cantoni chì e torre turri sò custruiti, iddisitati per difenda a furtizza, ma in fattu ùn ha micca significatu strategicu. I torrette sò diventati in i palazzi, un di quali manteni una sala di tortura durante u tempu di i cavaleri maltisi. Verdala hè stata cuncessione di manera chì in tuttu u ghjornu chì a luz di u sole penetrà in i so settori.

U burlatu di u palazzu custituiscenu una plataforma visitativa, chì apre a vista panoramica di l'isula è u mari. U perimetru hè circundatu da un fossa secca. À l'intrata principal hè un busto di u Grand Maestru di Verdal, fattu di marmu. In ghjornu, avemu truvatu in u foyer, da ellu pudete andà à u palcunale chì serve com'è u mennenu. U tettu di a stanza hè dipinti cù fresques chì stavanu quì, probabili à a fine di u XVI seculu. À l'abbandunatu è à diritta di a sala di coperto ci sò quatru quatru, in una di elle hè una staircase chì porta à u sicondu pianu, chì era custruitu più tardi è cuntene elementi di l'stili barocca: balconi, rails, colonnes. U pianu d'una altra stanza hè impannuta cù i chessboards, gravure da i prigiuneri francese di guerra.

Cumu ghjunghje?

A strada di bus più cercana si trova à cinque minuti passendu da u palazzu. Hè visitata da i rotti 56, 181, chì vi aiutà à l'aiutu. Se ùn vulete languish in u trasportu publicu , utilizate u serviziu di un taxi.