Basilica


A basilica di San Marino hè una maestru charming d'architecture italiana in u stilu di u neoclassicismu. Pudete vede u contu di a basilica, se avete mai avutu una munita di cente cinque, liberata in San Marino . È se l'attrazioni hè "posta" in una munita, vale a vede cù i vostri ochji.

Un pocu di storia

Nzinu cu u centru storicu di a cità di San Marino , induve a basilica si trova, hè nantu à a lista di u Patrimoniu World UNESCO. U bastimentu hè struitu di l'architettu di Bologna, Achille Serra in u 1826-1838. Finu à quì, in u locu di a basilica moderna era una chiesa medievale, a prima menzione di quale si riferisce à l'annu 530. Dighjà in quì ci era un appezzitu specialu per u battèsimu dedicatu à Santa Marina, è da circa u 12e seculu a chiesa si dedicò à u santu sanu.

À u XIXu seculu, l'antica edifiziu era ricunnisciuta da l'amministrazioni lucali cum'è obsoulete è sughjettu à a rinuvalla. Invita da Bologna, l'architettu facenu a so gloria di u travagliu: un ligne, ricordese di i tempii romi di a Basìlica di San Marino hà divintatu una veramente decorazione di a cità, è per chì i fedi cattolici hè ancu un locu di cultu.

Saint Marin, dopu chì a basilica hè cunnisciuta, hè venerata cum'è fundatore è patronu di unu di i stati più antichi d'Europa - l'estat nano di San Marino. A repubblica più antica, un paese d'architettura stupendosa, natura pittoresca è ricchezza cuisine, San Marino , riceve più è più turisti da annu à annu. È ùn hè micca maravigghiusu - ùn ci hè quarchi cosa di vede quì.

In u pianu architecturale di a Basìlica di San Marino - hè u neoclassicismu di l'acqua puru cù a so gravitazioni à mudelli antichi, l'armunia è a severità di e forme. Prima di tuttu, l'attinzioni di u turista hè attrata à i culonni corinzi inculcati, chì decrecenu a faglia è l'internu di a chjesa. À dirusta sopra i culleghji adorning u portico di a basilica, pudete leghje a frase latina: "DIVO MARINO PATRONO ET LIBERTATIS AUCTORI SEN. PQ ", chì significa" Saint Marina, u patronu chì hà purtatu a libertà. Senatu è i persone ".

Chì avete vede?

Dopu à u turisticu chjucu, cume tutte sse di setticienti culonni, incensu in un semiciru da a basilica, puderà vede altre locu di a chjesa.

Prima di tuttu, avete dettu attenzione à l'altare principali, decoratu cù una statua di Santa Marina di Adamo Tadalini - un pupulari di u famusu Canova. Dopu à a spinta di Tadalini dice, per esempiu, u fattu chì e so sculture ponu vistu nantu à a piazza di Spagna in Roma o in fronte di a cathédrale di San Pietro in u Vaticanu. Per i cattolici è i patrioti di San Marino, l'altare hà una significazione especial, perchè sottu sò manteni e reliie di Saint Marina.

Fans di mobuli d'antichi è simboli di u putere anu interessatu in un altru esposi. À a manca di l'altare principali truvate u tronu di u Regent, criatu à u principiu di u seculu XVII.

Dopu avè stimatu l'scultura di u megliu studiante di Canova è u tronu imponente, fighjate à ognunu di i sette altari di a basilica. Quì trovi truvà murals di u seculu XVII è XIX, ancu di un urganu chì ghjè quasi 200 anni.

A basilica di San Marino ùn hè micca solu un monumentu architettonicu, è ancu un locu per adurà. À esse in u centru di u centru stòricu di a repubblica, a basilica hè a sede per i principii feste religiosi è pulitiche di u paese.

Hè quì chì u Santu di Santa Maria hè cilibrado - u 3 di sittembri, u ghjornu di e forze militari di San Marino - u 25 di marzu, quì l'alizzioni di i capi di a repubblica - u regnu di u capitanu sò tenuti. Allora, si tenete una chanceu di cullà à a basilica durante una festa di grande celebrazione catolica o festa naziunale , ùn la manca missu. Eppuru, se u vostru vacanze ùn si coincide cù qualsiasi di queste avvenimenti, avete sempre l'oppurtunità di vede cumu si tene u serviziu: questa, vene à a basilica di ogni ghjornu fora à 11:00.

Cumu ghjunghje?

Per arrivà à a Basìlica di San Marino hè simplicità. In u centru stòricu di a cità tuttu u tempu à pocu pressu. Pudete guidà da a piazza ( Piazza della Liberta ) cù Palazzo Publico .