Trollhauugen


Trollhaugen hè a mansioni di u sposu maritatu di Edward Grieg è Nina Hagerup, custruitu in un locu assai pintorevicu è divintò u locu d'inspiration creativo di u cumpusitore noruognu più grande chì passava l'ultimi 2 decennii di a so vita quì.

Situazione:

Ci hè un museu di Grieg in Norvegia vicinu à a so cità nativa - Bergen , nantu à a riera di u fiordo , chì si forma u lavu di Nordosvannet.

Storia di a creazione

In a traduzzione u nome di a mansion Trollhaugen significa "Hill of trolls". L'idea di custruisce una residenza data di u tempu chì a famiglia Grieg hè passava duranti i tempi diffirenti, disintegrateghja, è cusì à i cômegghi vinianu à reconciliation, è Trollhaugen hè divintatu simbulu di u principiu di una nova vita. U bastimentu hè statu creatu da Shak Bull, u siccomulu di Grig, ma u cumpusitori stessu hà pigliatu parti significativa à u disignu è l'implementazione di l'idee. Sicondu a so idea, a casa duvia esse assai spaziosa, brillanti, cun un clima insulpante è calmante, cù a bandiera di Norvegia in a bandiera di a torre.

L'uvizianu Edward Grieg è Nina Hagerup vintu in Trollhauhen for about 22 anni. Ntô principiu di u settore di u 1907, u cumpusitori mortu in un uspidale, è fù intarratu in una cripta stampata in una roccia in u locu di a spluta. Dopu à 28 anni, e crescita di a so dimostra Nina hà stallati quì.

L'idea di creà u Museu Grieg in Bergen, nantu à u territoriu di a splutazioni, appartene à questu. Grazie à l'espansione di Nina Hagerup, assai cose di u famusu cumpusitori anu survigliatu à questu ghjornu, è a casa-museu conserva a situazione di quellu tempu. Accustonu in u 1995.

Chì ghjè interessante nantu à u museu Trollhaugen?

U cumuni di u museu in a casa di Trollhausen include:

  1. Casa-Museo di Edward Grieg. Stu spiante edifiziu di dui pisos in u stilu Vittoriu, cù una torre è una veranda grande. Ogni vota u cumpostu era in casa, alzò a bandiera noruega à u tettu di a torre, cum'è era un grand patriot di u so paese. Ci hè un finestu assai grande in u palazzu, a través da quale ci hè assai lampu attraversu è maravigliose panoramas chì si stabbenu nantu à Nusovannet Bay. Hè stata in questa casa chì Edward Grieg hà scrittu a so famosa opere, glurificà a grandezza di a natura, è hà riformatu assai. In i camere sò alti (4 m) di ceilings è un mobili assai cunfortu. A mostra hè statu travagliatu da u 2007 è coppola tutta a vita è a ruta creativa di u cumpusitore. I visitori à u ghjiru à a tour ind'è u primu pianu, chì hà una sala di comedor, una sala di vita, una sala commemorativa è un veranda. Trà i vestiti di u museu pò identificà:
  • Travagliatore. Grieg li chjamava "Capanna di u compositori". Hè un picculu ramitu cubierto cù una vista di u fiordo è si trova nantu à a spada di u lavu. Questa eddu riturnò à cuncentrazione in u silenziu è spressione i so sentimenti, per allughjemu à a musica. In u desku di u cumpusitori, a cullizzioni di Lindeman, chì includenu i creazioni folklori più famusi, hè statu cunservatu. In l'assotazione, Grieg hà studiatu u folklore Norvegianu, ricordati musicali da i cantori folklori. Eccu, sò stati cunsigliati u lettuce, pianos et orchestral.
  • Concert Hall Trollzalen. Hè stata construita in 1985 vicinu à a villa. Stà 200 persone. Fora, s'assumiglia una capanna di verde di i muschi è in l'internu di i visitori ci hè un interiore internu è a scultura di Grieg in u crescente. In istati, cuncerti di musica classica sò tenuti ogni ghjornu in Trollzalen. Circundente hè u munumentu à Grieg, fatta da u scultore Ingebrigt Vic.
  • A tomba d'Edward Grieg è Nina Hagerup. Hè una grotto in una roccia cù nomi sculputi di u cumpusitori è a so mòglia.
  • Buttrega. Puderete cumprà CD, cullizzioni di noti, diverse postale e souvenirs, ricordati di una visita à u Museu Grieg.
  • Cafe.
  • Cumu visita?

    Per fà à u museu di Edward Grieg - Trollhaugen - pudete in caru o trasportu publicu . Se viaghjate in caru, dopu à l'autostrada E39, segui u sud da u centru di Bergen, à u signpostu " Stavanger ". Dopu à 7 km duverete vede l'inscription "Trollhaugen". Da ellu avete bisognu di impegnà un altru 1 km, è sarete in u parking gratuituu di u museu .

    A seconda via implica un viaghju da u centru di a cità da u trasportu di Light Rail in "Nesttun". À u puntu "Hop", ci hè bisognu à esse ghjustu è andà à peda à signalazioni à u museu di Trollhausen (20 minuti in caminu).

    Per cuncerti in notte in Trollzalen, u museu Grieg ofrece un servitore di bus. Partenza da u deskrittore turisticu in Bergen à 17h00 è torna à u centru di a cità dopu u cuncerta.

    In più, da u 18 maghju à u 30 di sittembri, Trollhaugen organizza una scursioni per u museu è un concerti di picciottu media ora in Trollzalen pè visitanti. U bus depuis da l'uffiziu turisticu à 11:00 è torna à u centru di Bergen à a 14:00. U costu di l'avvenimentu hè NOK 250 ($ 29), per i zitelli sottu 16 anni - EEK 100 ($ 11.6).