Musei di Norvegia

Norvegia hè un paese cun un glorioso e longu passatu. A più infurmazione nantu à questu aiutà à i musei in Norvegia, chì exhibenu punti chì dicenu à a storia è di i costi culturali di u paese. Ci hè musei storichi, militari, arti. Parechji parte di elli sò dedicati à u mari - dopu chì tuttu stu statu hè famoso per i tradizzionali di a marina è a storia di i vignici vechja (per esempiu), nantu à a dumanda di "Musei di Norvegia, a photo", i cercadori di preghjudiziu di primurà trovani ritratti di l'exhibiti di musei "marini").

L'architettura di i musei in Norvoghienti meriteghja un attentione speziale: quelli chì sò stati situati in edificazioni in custruitu apposta per questu fiancu anu un uttene assai uriginale, cusì i turisti anu spessu per photographie.

Bygde - a "penisula di i musei"

A Peninsula di Bugde (Bugday, Bugdy), situatu circa 5 km da u centru di Oslo è issa parte di ellu, hè chjamatu "penisula di u museu". Ci hè parechje musei cun temi marini:

  1. U museu di i navi di Viking hè una di a Norviziu più famosa, ma micca troppu grande. Eccu quattru navi custruiuti in i seculu IX-10, truvati in munimenti funatoriali. Dui d'iddi eranu sugetti per a ristaurazione, unu hè exhibitu in a forma in quale hè stata trovata. In più di i navi, in u museu pudete vede l'utensili di casa, i scarpi, l'altri elementi di casa, chì anu stati macchiati da i funatorii funerali.
  2. U Museu di Tour Heyerdahl in Norvegia ùn hè micca menu populari. Hè ancu chjamatu "Museo Kon-Tiki", perchè a famosa raffa è a principale esposizione di u museu. In più di l'articuli usati da Thor Heyerdahl durante l'espieri, unu pò vede una mostra di caves discu a so similarità di e caves di Isola di Pasqua. Inoltre, u museu hè ancu una parte sottu.
  3. Museo Fram - altre museu nantu à a penisula di Bugde. Ci hè chjamatu dopu à l'armata di l'expediciu Fridtjof Nansen è si dedica à trè spedizioni polari cumandati à bordu di questa scola di navigazione di bastimentu di bastimentu. U bastimentu stessu hè ancu trà l'exhibiti.
  4. In u Museu Marittimo Norvegiu, i turistici vanu i mapei, i ligami di navigazione, i fotografichi è mudelli di i navi, è di trè vapuri: un salvatore Colin Archer, un yacht Venus è una goleta Svanen. Inoltre, ci sò travagli d'arti cù temi marini.
  5. U Museo Nazionale di Norvegia. À a penisula hè un altru museu, ma, à u cuntrariu di l'altri, u so tema cù u mari ùn hè micca cunnessu. Hè un di i più grande musei aperti in l'Europa, induve pudete vedà a vita di i campagnari norveddi, di u XVI sèculu à u presente.

Altre musei in Oslo

Tra d'altri musei in Oslo, deve esse nutatu:

  1. U museu di e Forze Armati di Norvegia (hè ancu chjamatu museu di difesa o u Museu di l'Histoire Militar). Hè situatu nantu à u territoriu di Fortezza di Akershus . Hè pussibule insuchjarà cù a storia militare di u paese, da l'epica di i Vichinghi;
  2. Museu di a cità di Oslo , dicendu à a militare di a storia;
  3. Munch Museum , dedicatu à a vita è u travagliu di u famusu artista graficu nordu Edward Munch;
  4. Museo Nazionale di Art, Architettura è Design . Hè custruitu parechji edifici: u Museu d'Arte Moderna , u Museu d'Arti Applied, u Museu d'Architettura, a Galleria Nazionale ;
  5. U Museu di Scienze è Tecnulugia norvegese, o u Museu Tecnicu Norvegiu, hè dedicatu à e tecnulugia di u passatu è u futuru;
  6. U Nobel Peace Center hè un museu in quale pudete amparà a storia di l'esistenza di u premiu di paci è à u destinu è l'attività di tutti i so premiere;
  7. U Museu di Ski hè unu di i musei più antichi di temi simili in u mondu;
  8. U Museu Ibsen hè dedicatu à a vita è u travagliu di i più famusi scrittori norueggi.

Musei militari in Norvegia

Fans di l'armi è a storia militare deve visità:

  1. Museu Navale di a cità di Horten. Hè situatu nantu à u territoriu di l'antica basa militare. Quì pudete vedere stampe di i ligumi marini, a bibliuteca di a Marina Reale, chì cumprendi 25 mila volumi, è più importantemente - i navi reale, sottumarine è numerosi strumenti navali.
  2. Fortezza Mövik , situatu vicinu à Kristiansand . Fu custruitu da e truppe allemand in u 1941, era una battaglia navali. A fine di a guerra, u forte fubbe aduprà à u dipartimentu di u Ministeriu di Difesa, è hè stata operata finu à u 1959. Oghje in u so territoriu pò ancu visità u museu di cannuna, a più città famosa chì hè a siconda arma più grande in a serie di cannuni mai utilizati. Era utilizzatu per cuntrullà u Strattu di Skagerrak trà Norvegia è Danimarca .
  3. U museu Arquebus hè unu di i più grandi musei militari in Norvegia (a so area hè di circa 2000 metri quadru), hè dedicatu à a storia di a Sicunna Guerra Munniera.

Musei chjamati

Ci sò ancu musei in Norvegia chì sò dedicati à l'opara di una sola persona:

  1. U museu Grieg in Norvegia hè unu di i più famusi è populari, cum'è chì u cumpusitori hè bellu cunsideratu l'orgogliu naziunali di u paese. A casa-museu si componi di a casa di Grieg, una piccula casa chì si ritirò à scrive music, museu edifiziu, quandu l'ogetti è l'altre imprese persunale di u cumpusitori, è dinò a sala di concerti di Trollzalen sò esibiti. Micca da u museu hè a tomba di Grieg - hè intarratu in a roccia cù a so mòglia.
  2. In Fredrikstad Ci hè un museu di a casa di Rual Amundsen . Tutti l'articuli in a casa sò stati priservati da a zitiddina di u famusu espluratore.
  3. Micca nant'à u paesi di Hamarey, vicinu à quale hè a splutazioni induve Knut Hamsun hè natu, hè u centru di u nome di stu famusu scrittore. Ci sò parechji spazii di esposizione, una bibliutbra, una sala di leghje è e so sales di video, induve pudete vedere filmi realizati nantu à l'opere di u scrittore.

Altre interessanti musei

Fù altri musei chì ùn eranu micca in una categurìa o l'altru, agghiuncemu u seguitu:

  1. In a cità di Fredrikstad hè u museu più chjuca in u mondu - u Museo Reale di Umorismo . U so area hè solu 20 metri quadru. L'exposition museu hè dedicatu à i chjusi di i trè cumeddi cchiù famusi nudevuli - Ragnar "Joker" Pedersen, Morten M è Arvid Andreassen.
  2. In Buda ci hè u Museu di Aviazione Naziunale , chì conta a aviación civile è militare in Norvegia.
  3. U Museu di u Trenu Nordu hè situatu vicinu à a cità di Hamar . Pudete vede locomotivi, vaguni di i primi anni di l'operazione di u trenu Norvegianu, è mudelli di stazione, assai ritratti è una larga biblioteca di a literatura ferroviaire.
  4. In a cità di Kukelwe, u Museu etnograficu di u Mari di u Saami viaghja, chì dicenu à u modu di a vita è di a cultura di sta nazione.
  5. In Borg u Viking Museum Lofotr , chì hè l'abitazione di u capu rivoluziu, i travagli.
  6. In Lillehammer , unu di i megliu musei aperti in Norvegia, u Museu Etnogruficu Maihaugen, meritava l'attenzione . In ùn puderete micca vede micca e caserne tipiche per i paesi di pescadori è campagnoli di u paese, ma ancu un passaghju in giardini di luxurii, cumprà articuli, è in invierno - visitate u mercatu di Natale.
  7. Un altru museu interessanti di Lillehammer hè dedicatu à u trasportu storicu .
  8. Micca da u paese di Fjarland hè u Museu di i Glaciers , induve non solu l'exposition di u museu hè interessanti, ma dinò l'edificiu stessu, chì hà ricevutu u Pritzker d'Architecture.
  9. U Museu Hanseaticu in Bergen discussioni di l'attività di u listu nome.
  10. U Museu di Buekorps hè dedicatu à una brigata di ghjummomi giovanni , una sorte di militia militare di i zitelli à a cità di Bergen.
  11. A cità di Stavanger invita à visità u museu di u canzone micca notu famoso , situatu in u locu di l'antica macelleria. Quì pudete apreghjunghje infurmazioni nantu à a tecnulugia di fà pezzi, chì a cità hè famosa per.
  12. A cità di Hammerfest , di cui brazzi anu l'ombra isulottu, hè famosu per u Museo-Museo del Oso Polar .