Faroe Islands - cucina

U catu di solidu di u residente di i Feroe dura è una veru catastrupia per un vegetariana. L'Isuli Feroe sò ricche in l'agnellu è u pesciu, è a cucina lucali, eccu, hè basatu nantu à elli. Eccu stu bonu hè più cà sulu: l'ovule hè duie volte di quantità à e persone, è u pezzu pò esse truvatu, nant'à qualsiasi, ancu u gustu più capricioso. Hè assai populari cun a pupulazione lucali è u furmagliu d'ovinu, ogni tipu di pesci di marìttimu, carri di u prigiunieru è i ova, patate.

Hè bisogna chì in cucina dinisi ùn hè micca usu di usà molte spezii o sali, perchè tutti i pratichi sò stati totalment differenti di l'altri in u gustu. I Farisei si sentenu u gustu veru di l'alimentanu ch'elli manghjanu, perchè ùn utilizonu micca ricche di ricchettu o cumpurte di sapori.

U fundazione di a cucina faroeana

Basatu annantu à una quantità limitata di prudutti dispunibule, l'arti culinariu farsanu crea, i modi più maestri. Per esempiu, u pane Fasanicu tradiziunale "rastkoyot" hè un cordellu, chì hè culuratu per 6-9 mesi. L'ovuli sò abattuti in u primu tempore in u vaghjimu, è da parechji mesi, picculi pezzi di a so carne, stinnilicati è allattati, sò sicondu in u ventu. Malgradu a facilità è simplicità di a cucina, stu pezzu hè assai, assai gustoso. Hè spessu sirvutu cù pane, slicing the meat in fette finti. Un pocu pocu pupulari hè u pane "scherpikyot", a ricetta di quale hè simplice per esse impossible. Questa hè a sicura, chì hè stata secca per più di un annu, è serve in tuttu senza trattamentu.

In u side dish a più frequenza servita di patata, risu o patale (pesci assortto, carne è furmagliu ovale).

U pesciu sò generalmente seccu in u listessu modu cum'è l'anellu. U pesciu seccu hè chjamatu rustur-fest è u pezzu seccu hè chjamatu rastanfisk o turranfisk. A maiò parte di u tavulu di u farsu, ponu truvà l'aringa, u coddu, u pisu latte è u latte. In ogni casu, ùn sò micca i mercado di pesce - i pesci di u locu sò attuniti cù i so, è i clientni di l'isuli pò manghjà platti di pesce in cafesi o ristorante.

I Farose sò grandi fanni di sandwich, è trattanu cun grande temerità è cura. Questi cocchi professoriali sò impanzati in preparazione sandwich. I sandwichs locais diferendu in tamantu impressjonanti è un gran numaru di ogni tipu d'ingredienti. Ùn sò serve micca com'è un appetizer, ma cum'è un platu indispensabile, chì, da a strada, hè generale cunsatte cù una forchetta è di cuteddu, è nò mancu a manu, cum'è avemu l'usu. I cucinari lucali invintenu quasi 300 ricetti per Smarrebrod (cusì cusì, un tipu di sandwich cumuni sò chjamati in ste parti). In modu, u costu per elli ùn hè micca troppu piccatu, sia, perchè sì sè vo vulete pruvà unu di sti "articuli sandwich d'arti", preparanu, cumu dicenu, i vostri soldi.

Comu a maiò parte di i paesi, l'Isule Færerei cum'è tè cù l'arbe è u cafe. Da i bumbardamenti di l'alcohol, a cervia avè diventatu cumuni, una parti significativa di a quale hè impurtata per ogni ghjornu di parechji paesi.

Dognu di manghjà i platti nazionale di e Fedee?

Sfurtunatamente, in pocu tempu in l'Isuli Feroe, a culinaria internaziunali hè diventendu più populari, tanti istituzione cambiarondu u so perfilu. In ogni casu ci sò posti induve puderete manghjate sempre e culinaria culinaria local. Per esempiu, in u restu di l'hotel Glasstovan à l' hotel di Foroyar o in u restu di l'hotel Hafnia, chì si trovani in u modestu ma questu piticu Torshavn, a capitale di e fede.

In quantu à i prezzi, nantu à l'Isuli Fær-Faroe, u turista hè difficiuli di salvà nant'à tuttu, cumu l'alimentariu. In ogni casu, ci hè sempre l'opzione di manghjà in fast food o, chì hè assai più utili è più prezzu, per zatar in u supermercatu. I prezzi di viti è frutta fresca sò ancu più all'estiru, perchè ùn ùn avè micca abbastanza propiu per vene à i stati di una tenda locale. Allora, sè vo site timore in finanza, compre qualcosa di prudutti lucali.