Castelli di a Repubblica Ceca

Castelli di a Repubblica Ceca - questu hè u so orgogliu è, forsi, u principale di a curiosità di i turisti; I fotò di castelli cecchi cù nomi sò spessu illustrati in i libretti di publicità chì offrenu visità u paese è acquistenu imprese inescuvate. Ritratti di i castelli di a Repubblica Ceca di Praga sò cunziddi unu di i più apprezzati per l'invitati di a capitale checa.

Castelli di a Republica Ceca l'oghje

A risposta à quistione di quanti castelli in a Repubblica Ceca hè simplicemente sorpreneuru: più di 2.500 di elli sò hà survigliu quì! Forsi più - solu in Belgio è Escocia. Serpi pò esse truvati quasi nudda parte di u paese. Uni di elli sò ognunu musei , altri - hotel , in u terzu vive u discendenti di i so pussibuli originali - à a fine di u XX sèculu a prupietà si volta à i patroni.

In u XIX seculu, unipochi di i casteddi fù ricustruiutu in l'estilu di u Romanticismu o Neogheticu, ma i vitture castelli medievali in a Repubblica Ceca anu survigliatu ancu. Ancu i manifistazioni sò prisentati quì chì anu destinatu à familiarizà quelli chì sò prisentate cù elli cù a storia di a Repubblica Ceca è di l'Europa sana: attempzi teatrali, cuncerti di torna di musica antica è cavalieri. I strutture sò ancu utilizati per un scopu diversu. Per esempiu, un casale in a Repubblica Ceca in un casteddu hè assai cumuni cun culu di miele è di novu in altri paesi europei.

Hè difficiuta di nomi tutti i castelli in u paese; Quì sottu si listanu i castelli più belli è intarissanti di a Repubblica Ceca.

A capitale locks

I turisti chì anu avutu à Praga avè visita in u Castellu di Praga - u più grande casteddu in u mondu è a più grande di e residenzi presidenziale. Data di l'annu 880; à questu ghjornu, i ruins di a Chiesa di a Virgine Maria - a prima struttura di petra di u complexu di u casteddu - sò stati priservati.

Un altru casteddu, o megghiu - una furtizza - in u territoriu di a Praga muderna hè chjamata Vysehrad . Hè situatu nantu à una culletta à u sudu di u centru di a capitale. Eccu avere vistutu casemate, un cimiteru, una basilica è una cunigina medievale reali.

In più di sti dui castelli, direttamente nantu à u territoriu di a capitale tedesca sò:

Nò parte pocu da a capitale

Quali castelli di a Repubblica Ceca sò situati vicinu à Praga? Queste sò:

Part centralità di u paese

Chjocks in Central Bohemia sò visitati da i turistici più spessu chì altri, perchè sò in relative proximità à Praga. I più famusi sò:

Bohêmia Meridionale

I dui vignaghjoli di Boemea di u Sudu sò u Castellu Hluboká nad Vltavou (Casteddu biancu) è u Casteddu Krumlov. A so visita hè include in bus tours in u paese è specificamente in Boemia del Sud. Ci hè ancu una scursioni da Praga, ancu un autobus, chì includenu una visita à sti dui castelli.

Hluboka nad Vltavou hè cunsideratu u casteddu più bellu in a Repubblica Ceca, è hè spessu cunisciuta cum'è a più bella di l'Europa. Hè stata fundata in u 13u seculu, ma in u XIXe seculu adupratu una ristrutturazione bundita è acquistate l'apparizione in quale hà righjuntu i nostri ghjorni.

U casteddu di Cesky Krumlov si trova à 170 km di Praga in a cità di u stessu nomu, chì hè stata risata da l'assentimenti annantu à a fortizza. Questu hè u sicondu casteddu più grande di a Republica Ceca (più di u Castellu di Praga solu).

Frà tutti i castelli più belli di Boemia di u Bohèmia sò i seguenti:

Serrature in u Nordu

U Nordu di a Repubblica Ceca hà suffrenu menu spessu da l'attacche di i vicini militanti. Per quessa, ci sò pochi castelli viti di Goti, assai erani cunvertiti in palazzi. Eccu avete vede:

Bohèmia

In questa regione storica di u paese, u più famosu hè u Castellu Bisdez, unu di i più misteriosi in a Repubblica Ceca; a più famosa di i so marcanti hè a torre di 40 metri d'altura.

Moravia

Trà i numerosi castelli di a regione, primu di tuttu, ci vole notà:

Boemia Uberica

Quì, ancu, sò parechje famosi castelli mundiale:

Visità di castelli italiani in l'invernu

Quelli chì andavanu à a Repubblica Ceca per i vacanze d' annu, serà interessante chì i castelli travaglia in a Repubblica Ceca à l'invernu. Parechji d'elli sò aperti entre l'aprili à l'ottobre, ma di causa di a grande dumanda di visità questi attraversu in i vacanze invernale, certi castelli stilla aperti e so porte à i visitori. Allora, in inviu pudete visità:

Acepta visitanti l'annata sana è u castellu Sikhrov in u nordu di a Repubblica Ceca. Hè pussibule di celebrà l'annu novu in a Repubblica Ceca in u casteddu? Sì, è mancu unu! Unu di i posti più famosi per celebrà l'annu novu in a Repubblica Ceca hè u casteddu di Zbiroh, à 40 km di Praga.

Casteddu Detenice in a Repubblica Ceca hè ancu assai populari, anche u fattu chì custa à un pocu più caru ca in altri posti, perchè i cungiate cun ogni tipu di luxuri, possu una famiglia.

I locksi più originali

In a Repubblica Ceca, quasi tutti i castelli è i furtificii sò qualcosa famosa. È a più misteriosa di elli ponu esse chjamatu: