Vyšehrad a Praga

L'antica forze di Vysehrad, custruita in u dicèsimu seculu, hè diventata in un rughjonu storicu di Praga. In u passatu, Vysehrad, à tempu cù u castellu di Praga, era u centru di l'statu Czech, divisu da u Vltava in dui pareti. Oghje Vysehrad Casteddu in Praga hè un simbulu di statu, è pè i chechi - una ragione di orgogliu. Cliezzioni di a capitale di a Republica Ceca ùn anu stancu quella vista notori di Praga , imbulata in centenari di liggi.

Vyšehrad Moderna

Virsu Vysehrad in Praga oghje hè un sistema di fortificazione, chì cumprese u casteddu stessu è i fortificazioni custruiuti primarmenti da u 17 à u 18 seculu. Hè pussibule attraversu i so mura in lu Leopoldov, o a Porta di Tabor. Hè situatu à u vicinatu. Immediatamente à l'intrata di i visitatori hè a rotunda romaine di San Martino, erettu in i tempi di Vratislav I. Inesanzu, u palazzu facia sirviziu in un locu di restu, è aghjunghjenu un sustegnu per mischeri, una polizia, un arsenale è magazzini. À u listessu tempu, e furmule architecturale di a rotonda anu statu uguali. Oghje, i vechji edifizii pò esse inspeccionati solu da l'esternu.

A catedrale di Petru è Paulu, custruita da Vratislava I, hè dinò à questu ghjornu in Vysehrad cù l'obbordu di distendu da a diocesi di Praga. L'architettura di l'edificu scriverete quasi u guvernu di e forme di a Cattedrale Romana di u stessu nomu chì serve com'è mudellu. Finu à u 1885, quandu l'architettu Miksha hà datu un stile mudernu, a cattidrali faci a diversi reconstruczione è ricustruzzioni. Sutta a so guida, l'edificu hà acquistatu duie torres neoghetique. Avà, sirve com una galería di art.

U giardinu chì circundava a catedrale di Petru è Pàulu meritava una attenzione particulari. Pudete viaghjà durà parechje ore, cù una vista di documenti di sculture, monumenti e strutturi antichi. Stu giardinu vinni scunfigutu à l'iniziu di u seculu passatu, per questu ùn hè micca bisognu di maraviglia cù l'strutturi dilate. Hè cunsigliatu in parte u ponte anticu, fragmenta di u palazzu di i rè, i turri di castelli, i bagni. In u territoriu di u giardinu sò e sculture di Josef Myslbek, a famosa colonna di u Diavulu, annantu à quale parechji leggendi sò cumposti.

Unu di l'attrazioni di Vyshhorod è Praga hè u cimiteru "Slavin" - un analogu di u muratu di u Kremlin in Moscu. In u territoriu di stu panteciu commemorativo, i leggiani chechi sò enterrati. Artisti, poeti, statistichi, scultori - più di 600 parsoni, fici l'arricchimentu di a so cuntribuzione à a cultura di u statu è u mondu.

Un casanu anticu, chì ghjè una parte di a furtizza, meriteghja ancu a attenzione di i questi. Visegrad casemate cumpresi tutti l'attributi characteristici: passati stretchi scuri, fughjiti in i mura di un nichu in quali armi sò stati almacenati, chjuchi chjuchi per suldati. Tuttavia, quelli ghjorni, a struttura ùn hè micca stunata più ghjustu. Grazie à l'esercitu di u famusu ingenieru checo Křižík, l'electricità hè stata cumparatu in i ziegge di u casamatu. Ma i turisti anu permessu di scopra à qualchi camere di un casamonu multipuntante.

Se u mappa di i vostri viaghji in u mondu integanu una visita à Praga, una scursioni per Vysehrad hè un must di u prugramma. Solu in questa zona storica di a capitale tedesca truvate l'esperimentu di a cità antica, acquistà cù i marcelli di a so creazione. Pudete cumene à Vysehrad in Praga per i busibus di cità è di metro (line "C", stazione "Vyšehrad"). A durazione di a visita turistiche hè una media di 2-3 ore, quale per voi passà veramente pocu passatu.