Turchia, Manavgat

Manavgat à Turchia - u famusu destinazione nantu à a costa Mediterrenea, a terza più grande dopu à Antalya è Alanya in a so regione, hè cunzidiratu una di e più pintriichi regioni di u paese. U fiume deepu è largu di u stessu nome dividi a cità è u territoriu adattu in dui parti. L'anticu stabilimentu funnatu in u seculu XIV, è à a fine di u XV sèculu Manavgat fu anneatu à l'Imperu Ottumanu.

Manavgat - tempesta

U clima climaghju Meditale chì prumove in a cità di Manavgat in Turchia crea cundizioni per una longa festa di staghjone: da maghju à uttrovi. In u periodu più caliu di l'annu, chì falate di lugliu-agostu, i temperatures mediani sò + 28 ... + 30 gradi, chì hè 3 à 4 gradi à pocu pressu in quasi rigioni vicini di Turchia. A natura di u fiumu hè veramente unicu: i foglie coniferii di pini dominaru, una flora unusally lush crece in a vaddi di u fiumu, i chjami custieri sò cututi da caves e grottoes, è, grazia à a ricchezza di u fiumu Manavgat, stanu grandi bassini furmati in u spaziu. I spiagge in questa zona hè più arghjera, ma qualchi di e cose cumpiensi sò rame è ciabbale.

Attrazioni Manavgat

I turisti, chì venenu à reste à stu locu di paradisu, trovanu assai cose interessanti à vede in Manavgat. Altre attraversu include edifizii culturali è storici è siti unicu naturali.

Manavgat, cascata

À una distanza di 3 km da a cità di Manavgat hè a cascata Manavgat. Un flussu di acqua impurtante ùn hè elevatu (hè solu 2 metri), ma quaranta metri d'anch'elli. Turchi intratigenti scupreru fish restaurants vicinu à a cascata è parechji prudutti di vendita. Ci hè a pussibilità di scinniri di a cascata along the river à u mari nantu à i barche turistiche o in barche. Duranti un viaghju curta, un pattu di folklore è una visita à a caverna di Altinbesik cù chjudii chjami è e stalactite stalagmite sò offerte. Anticipate a quistione: cumu fà vicinu à a cascata di Manavgat, avemu infurmatu chì u trasportu taxi local - dolmush cun un signu Selale li purtaranu à u locu in pocu minuti.

A mezcla principali di Manavgat

A Mezecche Manavgat Merkez Külliye Camii hè a più grande di a costa di Antalya. L'architettura di u storicu islamicu isulanu hè pocu cumuni - u cumplicamentu conta ancu quattru minareti 60 metri d'altura. A cúpula cintrali di a mezchezza hè una altezza di 30 metri, hè circundatu da 27 petite cume. U locu di ablution hè urdinatu assai uriginale - l'acqua di u reservatu s'assumiglia una fiore enorme di petra.

Rovine di Fula

À bordu di Manavgat sò i ruine di l'antica cità di Foresta. Arcuni strutture anziani sò stati cunservati in un spaziu bellu spaziu: u teatru romainu, i mura di a cità chì anu funzionatu propriu di vita, u tempiu anticu è a basilica dedicata à Apollo.

Inoltre, Manavgat hà studiosi interessanti à Selekia - un anticu complexu di temples, necropoli, mausoleums; in u parcorsu nazionale di cipressi-eucalyptus di Köprülü, induve hè un bonu Grand Canyon verde è u pontu di Ponte Oluk, custruitu in l'Imperu Rumanu; à u Licensi Titreyengol cun piantazioni d'aranciu è campi di cuttuni attornu in i so rive.

In Manavgat, parechji turisti anu impegnu à visità u bazar, induve e vitture vende cunghjunghje cù u fruttu maturi, u tè in turcu, i spezii freschi è l'oliu d'aliva. Cù u cummerciu, pudete un pruduttu di cumprà u mercerie di cottu è articuli percidi, robba di coghju di qualità è calzette Inoltre, i straneri sò in esigenza per una varietà di souvenirs: ghjuvedi, ceramica turca, vestiti naziunali.

Moderna Manavgat hè un locu meravigliatu di ricerca cù infrastruttura fugliale, bella natura è assai posti chì saranu interessanti per visità.