Kim Kardashian, Kate Moss e altri astri attendu à u gala dinner of Vogue 100

L'ultima notte in Londra, ci hè statu un avvenimentu significativu in u mondu di a moda - una cena di gala in onore di u 100 anniversariu di l'edizioni britannica di Vogue. Alexandra Shulman - anziani di a sera è editore in capu di Vogue UK da u 1992, hà selezziunatu i visitori di l'avvenimentu. À a so invitu à l'anziani di Kensington l'elite di partiti di a moda è di l'affari, un modu o altru in associu cù gloss.

Donna in vestiti chic, omini in vestiti caru

I fottografi ùn avianu micca u tempu per sparisce e celebriti chì avianu à l'avvenimentu. Nantu à a catara russa, pudete vede u mudellu di 42 anni Kate Moss, chì si prisintò davanti à u publicu in un vestitu tutale trasparenti. Molti critichi anu subitu indicanu chì u britanicu stanu mali: ingulu, sacchetti sottu à l'ochji, è u vistimentu, spertu in questa modesta sta stagione, sclusa accentanu i difetti di a so figura.

Ma u so cumpagnu in a buttiglia incomparable Claudia Schiffer hà vera digià digna. A diversità di assai stiddi, u mudellu hà vinutu à l'eventu micca in un vistitu, in pantyhose straggiatu negru è una tunica ottima cun un cintura d'oru.

Appressu à i fotò macari cantanti Cheryl Cole, vistutu per un such eventu hè pocu cumuni. U britannicu di 32 anni avia un corpu nìuru, cù spaghetti aperta è stivali cuciuti. L'imaghjera era cumplementata da un bonu coltello cù una quantità di pedate.

A seguita vinia a legenda di u carottu russu di u cinematograficu americanu, Demi Moore di 53 anni. Hà vistutu un vistitu luminoso nantu à u pavimentu, tuttu cummigliatu cù lussichini cun un cutu interessanti in u pettu chì era cupartu da una reta negra. Sicondu i sperti, hè stata unu di i migliori di u cume di gala.

Sempre hè pussibule cuncretizà u mudellu Lara Stone chì hè ghjuntu in un vestitu unicu in u blancu è un vestiti d'apertura di una parte di u pettu naked.

In più di elli, Alexa Chang, Twiggy, Leigh Lawson, Damian Lewis, Joanne Collins, Miuccia Prada è Giorgio Armani, Stefano Gabbana, Susie Menkes, Domenico Dolce, Kim Kardashian, cù u so maritu è ​​assai altri assistenu à a festa.

Leghje ancu

Li britannichi ùn capinu micca l'indimuniatu di Kim Kardashian

A stella di a televisione americana hà messu in fronte di i fotògrafi in un vistitu di Roberto Cavalli. Tuttu avissi statu nenti, se este elegante, in tissuti, comu si di u filu di l'oru un vestitiu, Kim hà micca fattu senza bra. A so moglia, l'imaghjini di a so mòglia, apparentemente hà gustu, perchè ùn pudia micca vede a vista da a so sira. Tuttavia, u curativu britannicu curatu li Kardashian ùn piace micca, chì hè avà scrittu da a so pressa è l'Internet.