Preghiera after l'abort

Puderete annunzià nantu à l' aborti tantu quantu pussibuli, nantu à i danni à a salute, à u periculu è i pussìbbili cunsequenzii, è di i sentimenti spirituali è di u sentimentu di culpabili è rimorsu, è di disprezzu pussibuli di ciò chì era fattu. In ogni casu, a situazione hè diversu, è cum'è l' statìstici di l'aborti , a maiò parte di e femine anu conscientu annantu à a terminazione artificiale di u gravellu per diversi razze.

A maiò parte di elle sò ghjovani ghjovani chì anu scupertu stu problema per l'inexperience, è u nascita di un ziteddu hè assai problematicu per elli. A volte una donna ùn pò micca decide di dà nascita per via di malatia, per esempiu, per i pazjenti oncologici, u gravidenza pò esse summamente peligriliu. O una situazione finanziaria difficulu forza à una donna per rinunzà l'aligria di a maternità.

Por desgraciate, sò parechji ragii tali, è l'opinioni cunfrontuali è i raportei di e zitelli chì anu avutu l'avversu ùn sò micca sempre clarificate, perchè, invece, sta decisione ùn hè micca piacevule è ponza una petra pesada in l'anima per u restu di a vostra vita. Sè avè avè cunfurmendu l'abortu da u puntu di vista di a religione, questu quì hè in tuttu un prucedimentu inacceptable, un gran peccatu chì necessita u repentimentu.

Comu pirdemu u peccatu di l'abortu?

Induvularità, perchè una persona creendu un accorsu irreparable è peccu cum'è l'abortu ùn passa micca senza traccia. Dopu a scena, ogni donna sperimenta un sensu di culpabili, scunfortu è rimorsu, solu a preghiera dopu à abortu averanu aiutu di disperse da elli. Sicondu a Chjesa Ortodoxa, a prichera di una donna chì hà fattu un avversu aiutava micca solu per ridivà di u cundimentu eccessivu di u crimeu, ma ancu aiutà l'anima di u nascitu à truvà a pace in u celu.

Cumu supplicari d'abbortu, detti dettagliu i ministri di a chjesa. Hè struitu chì i dui parenti hanu silenciu nantu à u so piccellu, se era cunghjuntatu cù l'accunsentu di u babbu.

Se u figliolu nasciticu hè persu, a donna chì hà avutu avutu u abortu ave leghje una preghiera speziale da a mane dopu à a sera, è di l'aborti è di l'imbrancelli felice. Hè prighera impurtante per quelli chì avete abortatu in certu circoncisione o incunentamenti à una età ghjovana, è avà piani a gravidenza è a parturione. U pirdunu per l'attu perfetta hè dumandatu da u Salvadore, a Vergine, u Giovanni Battista, è di i santi, chì si chjamava una donna. Uni pochi esempi di preghere after un abortion chì pò allivà u soffrenu è truvà a pazità di mente:

  1. Signore, aghju pietà di i mo figlioli, chì mortu in u mo sughjura, per a fede è e mo ciumi, per via di a vostra misericòrdia, Signore, ùn li micca privati ​​di a vostra Divina Luz.
  2. O Signore, Signore Ghjesù Cristu, Figliolu di Diu! A multiplicità di a vostra buntà, per noi per l'aiutu di l'omu è per a nostra salvezza in a carne sia obolvute, è crucifiche è sia sipatu, è cù u sangue di a nostra natura ricanciata, riceve u mo repentance in i peccati è senti à mo verbi: pecchju, Signore, à u celu è davanti à voi, in una parolla , atti, ànima è corpu, è pensu di a mo mia. I vostri mandi anu trasfurmatu, disubbiditu u to òrdine, angered a to buntà, u mo Diu, ma cum'è chì a to criatura hè, ùn dispiace micca à a salvezza, ma à u to Thymus mintuvente dare à vena è pricà à Ti: Signore! in pentimentu, dà u corpu rotulatu è aduprate, resguardanti è dà u pensamentu di u bè, dà l'lacrime d'affettu, Signore, dà cuncepimentu, per a vostra gràzia, per stabilisce e fundazioni di u bonu. Aghju pietà di mè, o Diu, tenite pietà di me cascata, è ricurdate di mè, u vostru servitore piccatu in u vostru Regnu, oghje è sempre è sempre è sempre. Amen.
  3. O Diu, u Cristu Mercifulu Cristu, u Redentore di i piccatori, per a salvezza di a razza umana, anu abandunatu, Misericordia, ciel glorioso, è hà abbitatu in un omu vanatu è sinistru, Avete avutu a nostra infirmità nantu à a Frama Divina, è hà da a nostra malatia; U vostru sacrifiziu Santu, hè statu ferutu per i nostri peccati è a turminenza per e nostre iniquità, è per quessa, anch'e aduprà ancu i nostri humili accussi à Uteru, Humanoide: Aghju ricivutu, O Signore u Signore, è scinnii à i nostri malatie, è ùn scurdate micca i nostri piccati, è l'ingerenza ghjusta per i nostri transgressori, anch'elli alluntanati da noi. In u sangue di u to Diu Altìssimu, rinnovi a nostra natura caduta, rinnuvevule, Signore Ghjesù Cristu u nostru salvadore, è noi, in a perdizione di peccati, è cunsulazione di i nostri cori cù l'aligria di u vostru pirdunu. Cù un sull'Archivu è immensiori di rimorsu, chjappu à i pedi di a vostra Misericordia divina, è li pricureghja: A vostra gràzia, purgà da tutti l'inghjustizza è iniquità di a nostra vita. In u Santuariu di a vostra Umanità, glorificà u nome Santu, u Patre è l'Espriu Preunenti è di vita, ora è sempre è sempre è sempre. Amen.