Fanganui National Park


U Parcu Naziunale Fanganui (una altra eserìa hè Wanganui) hè situatu in un territoriu chì si stendi da l'altitudine è u mediu di u fiumu Fanganui. Questa hè a via più longa in New Zealand , gràzia à i so funziunalità attrae à parechji amatorii di piragana. Questa natura, cum'è in un parcu, un viaghjatore hè improbabile di vede in altre parte di u mondu. Dopu tuttu, à a fonte di u fiumu, a durata di u largu chì hè di 329 km, si trova un magistratu altru centru cù una multitùdine di volcani.

U paisaghju lucali ùn mancanu l'indifferenti amatori di a bellezza. Ci hè assai monticelli di grandezza impressiunanti è villi pitriscadi chicchiati, induve puderà cunnosce i più splendenti rappresentanti di a flora lucali.

Una scursioni in u passatu

À quest'ora in u territoriu di u Parque Fanganui, parevanu rappresentanti di a tribù Maori, per quale u fiumu di u stessu nome era una strada di trasportu impurtante. In u so corruzione tortuosa nantu à i capi, una sola struttura di difesa hè stata edificata. I niveli di i maistri incitanu di capiscia l'aborigini supréptitiously, perchè u fiumu hè cunnisciutu ancu per i so longu grigie striscius, per ellu ancu u ghjornu hè difficiate d'acquistà à iattori.

Chì ci tira i turisti à Fanganui?

U Parcu Naziunale di Fanganui hè carattarizatu da i so funzioni uniche privilisti. A vaddi di u fiume hè vicinu à rocci sottuisfatti in spiaggia, picculi bassine di muntagna è chiaru, induve l'antica vèrgine virginia hè sempri in crescente, quasi praticata da a taglia. In a crosta di a terra, rocci sedimentarii di u tipu arcane predominanu in questa zona, chì, sottu a influenza di l'umidità di u fiume, assume a forma di più stante. Oghje in i boscesti sò parechje urighjini originale di fernijiet di legnu, è per i minori di i capri di caccia è di i veci, è ancu di a pesca, ci hè una reali estensione.

In u parcu ci sò parechji rappreżentanti interessanti di a fauna New Zealand. Hè particularmente attrattiva per l'ornitolooghi. Infatti, hè in questa riserva chì avè cusì unicu, cum'è miromiro (titmouse), kereru (pigeon locale), ririro (grisa kamyshev), thuja o tutuvai (thrus), pivakavaka (pitufo trumpeted) è altre persunale in sta reserva.

In questa zona di conservatoriu, u Dipartimentu di Proteczione Ambientale hè realizatu un prucessu per rinforzà a pupulazione di u biancu chì hè stata pruduca boni risultati. Inoltre, avete spessu vede i pappagallo di cuddri sensu urientali è l'occhi di Kaka chì cirichendu nantu à a testa. À a notte, ci sò spessu intesu un canzone di u kiwi marroni nidificatu nantu à l'Isula Nord.

Dove dormir?

Se ùn avete micca bisognu especialità per a cunsulazione è solu vulete pruvà a natura pristina incridibile, serete saziatu di vede in i campi di acampatu, situatu in una grande quantità à longu u fiumu, o trè città turistiche equipati di u Dipartimentu di Proteczione Ambientale. Ùn avete bisognu di riservà una capanna in anticipu. U parcivu hà ancu un viaghju di pedestrianu turisticu cù u nomu esòtimu di Matemateonga, induve ùn avete micca di muriri di fami è fatigue: ci sò ancu e capeddi especiali cù u serviziu di u ghjornu di i turistici.

A proximità di u cunfini nordu di a riserva pò stà à ghjornu à un pezzu di Settimana di Taumarunui, induve vi offre una scelta di varietà allughjenu. In a parti miridiunali di u parcu hè a cità di Wanganui, in u quale per truvà una spedizione adattata o stanza ùn hè micca nisun problema. Trà Pipiriki è Wanganui sò parechje budget hotels per tipu di l'albergu. Ùn avete micca e comodità supplementu, ma sò assai boni, è u beddu colazione è esse appiicatu per voi.

Excursioni è attraversu

Sì cunsevi un fanàticu di u viaghju estremu, rafting along à u fiumu Fanganui nantu à i kayaks o i canyon sera una sventura inolvidable per voi. Questa hè una di e megliu percorso di l'acqua in Nova Zelanda for enthusiast kayaking. U percorsu da u fiumu da Taumarunui à u paesu di Pipiriki, 145 km longu, vi prisintà cun più di 5 ghjorni di emozione. Turismi experienced sò ancu pruvate à annunzià di un viaghju di tres ghjorni, principiendu à Wakahoro è finennu à Pipiriki.

Quelli chì ùn sò micca pronate per such aventures, seguramente cù piacè fassi nantu à i barche di prupietà, chì pò esse allughjati à i dui rami di u fiumu. Questa viaghju di u ghjornu vi permettenu micca solu per scopre u terranu megliu, ma ancu per alcuni u principale attrazione di a riserva - "Ponte à nunda".

"Ponte à nunda"

"Ponte à nunda" hè unu di i ponti più isolati è misteriosu nantu à a terra. Hè stata muntava traversu a gola larga di Mangapurua in u 1917. In sta zona remota, era chjamatu di cutucà u boscu è aghja assai agricultures, ma a tarra ùn era micca sviluppu ghjustu per l'agricultura, è a distanza da a civiltà hà fattu un rolu. Per quessa, e case di i campagnari in numeru numeru ùn eranu mai cudificati, cum'è e strade, è u ponte parevanu sospettatu trà e junglione pristine. Uni picciotti eranu abbandunati in u 1942. L'altezza di u bastimentu hè 38 metri, è a longu hè 40 m. Hè troppu difficiuli d'acquistà à u ponte: per questu avete bisognu di ricullerà u fiumu in una barca o canoa, è fate u vostru pasu per un densu fogghiu tropu.

Route Matemeaaonga

U turistu cù un bonu furmazione in sportu pò pruvà a manu à a ruta peatine di Matemeaaonga, a larga di quale hè massimu in u parcu. Hè stabilitu à i passi di a strada vittoria Maori, è hà da piglià almenu quattru ghjorni per passà. U viaghjatore hà da viaghjà à Wakahoro, è u puntu di finale serà "Ponte à nunda". Per retrocede, megliu piglià una barca è in un ore è mezza strata poveru a bellezza di u fiumu. Quì pudete acquistà cù l'antichi villaggi Maori, ammirazione di i cascate majestic è incantevuli parete di u terrenu da i plataformi di observazioni. In a parti sud di a riserva ci hè ancu una ruta peatale Atene Skyline, cuncepimentu per un ghjornu.