Museu di u Bancu di a Retacca di Nova Zelanda


U Bancu di a Retaurazione di New Zealand hè l'istituzione finanziaria statale responsable da a pulitica monetaria di u paese, fundata in u 1939. Pi assai anni Alan Bollard resta u so presidente. U museu si trova in Wellington.

A principal exhibit of the Museum

I visitori à u museu di u Bancu di a Retacca di New Zealand svià in l'ambienti di u sistema bancariu di l'statu è avè infurmatu nantu à e riservi d'oru chì formanu a basa di l'economia di u paese. Avarete riceve risposti per interessanti interesse nantu à a creazione di novi billissimi è a distruzioni di unità monetaria dannighjata è solu esènita.

I turisti sò introdutte à a stampa di stampa di soldi, disinfettori chì sò quistioni cù novi pezzi. Inoltre, u bastimentu di u Banku di u Bancu di u Riserva conserva a prima cumpagnia economica economica MONIAC, chì hè sempre funziunale è pò esse adupratu per u so destinazione. U so creatore - Bill Phillips patti l'invenzione in u 1940, chì dà un avenimentu avanzatu in u duminiu di a tecnulugia di computer. Hà soru, l'equipa urdinariu di l'acqua urdinata per simulerà u prucedimentu di soldi in l'ecunumia.

A infurmazione infurmata per i turisti

I porti di u Museu di u Bancu di a Retacca di Nova Zelanda sò aperti per visiti nantu à i ghjorni di seati da 9:30 a 16:00. In u periodu da ghjinnaghju à marzu, u museu ancu opera u sàbbatu. Pudete visità u museu à questi tempi in libertà.

Cumu à i monti?

Per fà à u museu pudete in busibus di cità sottu à numri 17, 20, 22, 23, dopu à stà u Terrazzinà à Bolton Street. Dopu u disembartamentu da u trasportu pùblicu serete perspettate da un vechju passatu, chì vi permettenu acquistà cù a capitale di Nova Zelanda. Se valore u tempu è ùn vogliu affete in l'autobus, piglià un taxi o allughjassi un auto.