Galeria di Wellington City


In u centru, pudete dì, in u core di Wellington , u parcu "Chivik Suar", hè a Galeria di l'Art City. A apertura di questu locu duvemu hà fattu un rollu impurtante in a furmazione di sta cità cum'è capitale.

Ciò chì vede?

In u 2009, a ricustruzzione cumpleta di u bastimentu hè stata completa. Per via di u risultatu, i stanzi novi è i chjusi si eranu aperti. A galeria hè stata rifugiata cù una esposizione di l'arti di Maori, è ancu di i pòpuli di l'Oceanu Pacificu.

A funzione di a galeria hè chì ùn sò micca cullizzioni permanenti. Parechji volte un mese, parechji opere exhibenu quì. Inoltre, ùn hè micca pocu vede esse tistimonii persunali di i seguenti artisti famusi: Yayee Kusama, Rita Agnes, Shana Cotton, Lawrence Aberhart, Bill Hammond, Tony Fomison, Ralph Hother è assai altri.

Hè bellu chì sapendu chì, in più di i turisti di tutta u mondu, a galeria hè visitata da gruppi di studienti in i scoli primari è secunnu e si cumpete com'è parte di u prugramma educazione in a New Zealand . U più interessante hè chì pudete assiste à a maestrazza di classe, lectures, reunioni.

A strada, in u 1998, a City Gallery creò u so propiu fondu, ognunu pò diventà un membru. È u livellu di l'associazione depènza qualessu chì i beneficchiarà diventerà da u participant.

Cumu ghjunghje?

Around the City Gallery immaggini interchju di trasportu. Cusì, pudete truvà quì per trams No. 12, 8, 19, è buses No. 2, 28, 41.