Pruvenza di Timolovu - norma

Tempiu Timolovaya si riferisce à a categuria di prucessi chì ùn sò micca usati in u so propiu spessu. In questu casu, hè casi sempre cumpresu in u nùmeru di indicatori di una prova di sangue biocuimicu standard. Questu hè dovutu à u fattu chì u timulinu, a norma è a devenza, indiate certu prublemi di salute, ma ùn hè micca possibili di diagnostichi di a malatia più precu.

Pruvenza Timolovaya - a norma in i donne in u sangue

A norma di timulusu di sangue in i donne è l'omi hè a listessa. Questu hè un indicatore da 0 à 5 unità. Cumpiate una vista nantu à quale hè questu quì.

Cù l'aiutu di timolà testi hè pussibule di cuntrollà l'stabilità di i prutini di plasma, hè un analisis di coagulazione. U fattu hè chì u serumu di sangue cuntene parechje fraccioni di prutizzioni difeenti, è i devvii in a cumpusizioni pudete indicà seranu serii prublemi di salute in una di tali spazii:

Tutte e malatie listate sò presentati in ordine per esempiu - da a più cumuna à a rarest. Comu regula, in u 80% di i casi, un test timelinu poveru tistimula specifica à i malatie di fegadori.

A norma di timbu di timolo demoniu l'absenza di a riazione di a proteina di serum à a solu solu timol. Sì a riazione hè stata fattu, un nuvellu di u travagliu di u labboratoriu è a furmazione di flocculus anu fattu furmatu, da questu a so cumpusizioni di u serumu di u sangue hè cambiatu. Questa pò esse un diminuu à u numeru di albumins o un crescenu di globulini, o l'apparizione di particulàgliu particulare chì anu assenza in u sangue di una persona sana. In u risultatu, a tendenza di e prutezione di sangue à coagulate aumenta, l'espansione colloidale disguise, è e prutezione si aderiscenu l'uni à l'altri è precipitarete nantu à u cuntattu cù a solu suluzione timol. A forza di reaczione hè determinata visualmente per una scala speċjali. L'indicatori ponu esse da 0 à 20 unità.

Prufettu di sangue testi di sangue - timulazione, normi è anormalità

U teste di sangue, chì testimoniu una violazione di a norma di l'assimulamentu timolinu, prima di tutti duna renza à cuntrollà a salute di u furu. Hè stu corpu chì hè rispunsevule per a compizzione di a proteina di u sangue è di qualchì devenza in u so travagliu porta un risultu pusitivu di l'analisi. Finu finu à pocu tempu, u timolu era utilizzatu solu per u diagnosi di malatie di fegadori, solu in l'anni 80 hè statu pruvatu chì questu indicatore dipende à altri fatturi.

A norma di l'analisi di l'insegnamentu di timolinu serà supiratu cun di e malatie, senza assuciatu cù funziii fegati:

U duttore hà bisognu di suspettà una di i malati catalogati solu in l'eventu chì e patologii di u fianu est s'eskludi:

Per esse sicura di a precisione di l'analizamentu, unu hè cunsuczone avvicinà u prucessu di u sangue. Una settimana prima di u timulinu, hè cunsigliu per cambià à alimentazione di dieta cun restrizzioni di grassu è di zuccaru. U ghjornu prima di a prova, avete aduprà aduprà u cafe è l'alcoolate. U sangue per u sample hè stata tosta da a vina, in a mattina, nantu à un stomacu vacanti. 12 ore prima di u prucedimentu, avete dete di manghjà è imprudendu ligeramente a quantità di beurre. Hè permissibile di eddu solu acqua pura.