Ebanu africanu

Sì avete qualchì occasione interessata in notizia internaziunale, avete sapete chì in parechji paesi africani anu una epidemia ora hè dichjarata. A causa hè stata una malva assai insidiosa è periculosa - a febbra di Ebola africana. Fortunatamente, in i nostri latitudini a frebba micca apparevule, è per quessa a serijia di u prublema hè difficiuli di imaginate. In l'articulu diceremu à l'urighjini di a malatia è di parechji caratteristiche.

Vibrora di a febbra di Ebola

A febbra di Ebola hè una malatia virali aguda. Ancu si a malatia hè scuperta per un tempu longu, una quantità di nfurmazioni impurtanti ùn anu micca bisognu di u ghjornu. Hè ben cunnisciutu chì e persone chì sò infettati cù u virus sò anch'ella infrezzione. U più terrible hè chì a malatia hè carattarizata da un livellu di mortalità. L'statìstiche sò disappruvazioni - finu à u 90% di i malatturi morsi. In questu casu, una persona infectada cun a frebba presenta un periculariu assai seriu per l'altri.

A causa di u sviluppu di a febbra di Ebola hè u virus da u gruppu Ebolavirus. Hè cunsideratu unu di i più grandi viruses, pò piglià diversi forme. L'agenti causativu di a frebba hè un diploma mediu di resistenza, chì cumplittamenti significativamente a lotta contru.

I carri è u trasportu di u virus sò i rosi è i scimomi (ci sò state cases quandu i prossimi infettonu di carcassi di carcassi di chimpanzee). Quandu l'esempiu di disappruvazioni di l'Ebayi di Ebola in Africa si mostra, u virus hè transmittatu in tutti i maneri possibles:

U virus infruie in ogni locu di u corpu è pò esse in saliva, sangue, urina. È per cunsiquenza, pudete infettate solu da cura di u paci, stannu cun ellu sottu un bancu o solu fà affruntà in a strada.

Fixed outbreaks cuntribuiscenu à u sviluppu di vaccini contra Ebola, ma finu à nimu ùn hè stata inventata a medicina universale. Ci sò parechji medicazione chì facenu più fàciule per esaltà u paci, ma anu bisognu di essa travagliatu.

I sintomi principali di a febbra di Ebola

U prigione di incubazioni di a febbra di Ebola pò durà da dui ghjorni à dui simani. Ma, basu, a malatìa manifesta siconda dopu una settimana di stà in u corpu. L'iniziu di a malatia hè assai filosa: a frenu di u pacifante si sviluppa i pardali severi, si senti degnu.

I sintomi principali di a febbra sò dinò:

  1. I primi signali sò secche è affucchià in a gola .
  2. Uni di ghjorni dopu à l'iniziu di a malatia, i dolenu più agghiuti in l'abdomen. I paesi soffrenu di nausea è vucazione cù u sangue. Ci hè una forte deshidratazione di u corpu.
  3. Una persona chì hè infettatu cù a febbra di Ebola africana, ochji sintianu.
  4. U terzu o quartu ghjornu u virus si mostra a rilazioni verità: u malu ghjudiziariu prufundita. Sementi ponu è aperta feriti, è mucosa.
  5. Una settimana dopu, un raffu pò esse nantu à a pelle. A persona si distracteghja, a so mente si cunfunde.

Sviluppu in u mondu, a frebba di Ebola palesa da un locu cruel: u risultu letale vene nantu à u vintu novu ghjornu. A morte t'hà a maiò parte di i pazienti. Quelli chì si sò furtunati di scunfighja u virus surviglianu un cursu longu è doloroso di trattamentu, chì pò esse accumpagnatu da disordini mentali, anorexia , perdita di u capeddu.

Sfortunatamente, ùn hè micca prevenzione specifica chì impedisce a fede Ebola. L'unicu modu effittivu pò esse cunsideratu l'isolamentu completou di u paci. Hè ciò chì hè una persona infettata sottumessa à una cellula spartita cù un supportu di vita autonoma, è i medichi medichi chì travaglianu cun ellu aduprendu qualsiasi modi di prutezzione.