Beit el-Zubair


In a capitale d' Oman , a citadella di Muscat , ci hè u museu etnograficu Beit el-Zubayr, cuntendu di a storia, di a cultura è di i tradizioni di u Sultanatu. Hè un complexu culturale chì hà ricumandatu u ricunniscenza trà musei è galerie d'arte in u mondu.

In a capitale d' Oman , a citadella di Muscat , ci hè u museu etnograficu Beit el-Zubayr, cuntendu di a storia, di a cultura è di i tradizioni di u Sultanatu. Hè un complexu culturale chì hà ricumandatu u ricunniscenza trà musei è galerie d'arte in u mondu. Hè perisciute peri puliticamenti esemplari temporaneamente quì, è anu puru usu di u cumplessu cum'è un situ per u studiu di u patrimoniu d'Oman.

Storia di Beit al-Zubair

Per a prima volta u museu abriu a so porte in legnu in u 1998. In prima, era finanzatu da a famiglia famiglia Zubayr, u nome chjamatu. A basa di u museu, a Fondazione Beit El-Zubayr hè statu stabilitu in u 2005, chì si sviluppeghja prughjetti cunnessi à a cultura, arti, cumunità, storia è patrimuniale di u Sultanatu.

In u 1999, u museu Storicu è Etnogu fù attribuitu u Premiu di Sò Maistà Kabus Bin Said.

Struttura di Beit el-Zubair

In questu museu hè recullatu una grande collezione di artifacti Omani di a famiglia Zubair, chì hà una storia di centru anni. I relitti di Beit al-Zubayr sò distribuiti nantu à cinqui edificazioni separati:

U più anticu di questi edificatori fù rializatu in u 1914 è era urigginariu una casa pertendu di a famiglia di Sheikh El-Zubayr. U novu edifiziu, Beit al-Zubair, u più grandi, hè statu custruitu in u 2008 in onore di u 10 anniversariu di l'apertura di u museu.

In u tribunale di u complexu culturale di Beit al-Zubayr, si prisentanu l'arbuli è i pianti locali, chì creanu un atmosfera bella è tranquilla. In entre scursioni pudete visità a biblioteca, un libru è souvenir shop o rilassate in a cafeteria. U museu hè apertu tutti i ghjorni, francu u venneri. Durante u mesi santu di u Ramadan è i vacanze nazionale, l'agenda di u so travagliu pò varià.

Beit el-Zubair

Oghje, u museu hà millecru di exhibiti dedicati à a storia, cultura, etnografia di u Sultanatu è ripiglia i diversi esferi di a vita di Omanis. Visitu Beit el-Zubair per u sforzu di studià e so urganizzati:

A cura particulare deve esse pagata à l'arme è à l'acciaio frio. Hè exhibitu perfettamenti conservati di Portoghese di u XVIesimu seculu, l'arme oghje d'Omani è i daggers di Hanjar.

In a buttiglia di souvenirs à travaglià u complexu storicu è etnograficu Beit al-Zubayr, pudete cumprà prudutti di l'artisanisti lucale, libri, postcardi, sciarpe, robba è ancu perfume. Tutti i prudutti sò disinniati in tale manera chì currispundenu à u tema di u museu.

Cume accade à u museu di Beit al-Zubair?

Per fà cunnosce a cullizzioni di artifacti stòrici, avete bisognu à imbarcà à l'estremu estu di a cità di Muscat . U museu Beit Al-Zubayr si trova a 25 km di u centru di a cità è 500 m da a costa di u Golfu di Oman. Pudete ricevutu in caru, taxi o trasportu publicu. In u primu casu, avete bisognu à moviri versu u livante à u longu Route 1 è u G-al-Gubra. Di solitu ùn sò micca assai carricati, perchè tuttu u viaghju dura di 20-30 minuti.

Ogni ghjornu da a stagione d'Al-Gubra in u Muscat train n ° 01 partite, chì hè un pocu di più di 2 ori dopu dopu in l'estazione Ruwi. Da ellu à u museu Beit el-Zubayr 600 m à pie. A tarifa hè $ 1.3.