Akko - attraversu turisticu

Ci sò parechji monumenti conservati di u Medievu à u mondu, ma forsi, hè difficiule di truvà una cità sana chì transporta à l'età in tuttu a grandezza è l'incantu di l'era di u Crucifisso. Questu hè l' Akko israelicu . Una di e cità più antichi in u mondu cun una storia multifestazione. Mantene in ellu i sicreti di i tempura templu è u spiritu di l'Imperu ottumanu, senza chì perde micca e funziunalità autentica di u paesi israelitica in u fiumu mediterreneu.

Attrazioni religiosi Akko

A religione hà sempre statu un "fille rosu" chì passava tutte e terri Israeliani, senza fattu sottu à quale l'autorità eranu. In Akko, parechji edizzioni religiosi anu survigliatu, avè un saccu significatu sacru pè i rapprisintanti di e diverse fede. Queste sò:

I rapprisentanti di e diverse naziunalità è di e religioni vivenu in Akko, perchè altre edifiziu religiosu pò esse truvatu in a cità, ma per i turisti straneri sò di pocu interessu.

Attrazioni in Accra era di i Crusaders

Per i stòrici sò sempri un misteru, cum'è in a cità, chì assaltau l'armati di l'Egiziani, l'Phoeniciens, l'Inglesi, i Rumani è Greci, tanti monumenti architettoniali di u Medievu eranu cunservati in un statu ideali. È, ùn hè micca solu ruvelli o fragments di antichi edificazioni è strutture, ma l'ogettivi e cumpunimenti architettonii sani. Queste include:

Inoltre à a vista di Acre di questu pezzu hè u Garden Magic . Avanzamente, hà adornatu u territoriu adjointu à a furtizza, è oghje hè un locu predilettu per a caminari è di turisti lucali. Oghji accetta concerti di a cità è parechji manifestazioni di divertimentu.

Attrazioni di l'Acre di u Periculu Ottumanu

Duranti un pezzu, a cità di Akko esistia dopu à a distruzioni totali di i Mamluchi da e truppe in a furmazione di un pobo paese di pisci, finu à chì l'Ottumani cunquistaru in u XVI. Hè u puntu di iniziu per a nova storia di a cità. U periodu Ottumanu hè marcatu da u rapidu sviluppu di Acre è hà stata abbandunata trè punti altimanti. Tra l'elli:

Una attenzioni particulari di i turisti hè degna di i mercati turchi. Parechji seculi fà era u locu principalu di cunnessione di i cummercialesi straneri chì pusonu i so bè à a famosa cità portu di Acre da ogni uccisione. Oghje, principalmente fruttu, spices è souvenirs hè tradituate quì.

Cosa àutru à vede in Acre?