Diu di ricchizza frà i grechi

Plutus hè u diu di a ricchezza trà i grechi. Hè cresce chì, iniziu, cun Plutoni, rapprisenta un deity chì era u patronu di a racolta di cereali. Plutudes hè cunzidiratu u figliolu di a dea Demèteru è u titan di Iason, chì hà cuncipitu nantu à un campu sfruttatu. U locu nativu di sta deitati hè l'isula di Creta. Sicondu parechji informazioni storichi, l'annu di nascita hè in u 1069 à 974 anni. Zeus, in amore di Demèteru, dopu avè sapè à a nascita di Plutondi, hà tombu u so babbu, perchè a dea di u mondu d'Eyrin è u casu furtunatu - Tycho - anu impegnatu in l'educazione di u diu di a ricchezza. Hè ritruvatu bellu più freti com'è un ziteddu cun una cornucopia, chì hè un simbulu di fertilità è di ricchezza.

Chì ci hè cunnisciutu di u Diu di a ricchezza è l'abbundanza?

Plutondi hè spessu associatu cù Demeure è Persephone. Hè cresce chì qualchissia chì hà ricivutu l'amore di queste divinità falò sottu u patronatore di Plutus, chì hà datu diversi benedizioni. Questa unione di culte hà purtatu à u fattu chì Plutsu era identificatu cù Plutoni o Hellu , perchè avìanu grandi beni sottupulari.

Jupiter era teme chì u diu grecu di a ricchezza puderia impussibule distribuzione rigali, perch'ellu hà fattu u cecciu di criatura. Hè per quessa Plutudi puderia micca cunnisciutu à quale ellu dà ricchezza à i boni o cattivi.

In a antichità classica, Plutudes era perceivedu comu simbulu di ricchezza. A Aristofane dedicatu a so cummedia "Plutxos". Ci hè ellu hè rapprisintatu cum'è un omu vechju chì ùn sape micca manera di distribuirie bè in bè. À u so modu, si ritrova u sfrigante agricultore Hremila. Hà pigliatu Plutusu versu u tempiu di Asclepiu, induve u diu di a ricchezza in a mitulugia greca era guarita di a cecità è da tandu a so cumpunente di a vita hè di scaccià e benedizzioni di i richi è li dete à i pòpuli. Questu situ di l'affari eventualmente hà purtatu à una situazione comicu, quandu nessunu vulianu travaglià, perchè oghji ghjovani in viaghja ricca. Comu u risultatu, i deuses, à quali e persone anu cessatu di rigalu, diventanu poviri è travagliatu pè u pruprietariu Hremil, chì hà assistitu à Plutur to see clearly. A so cummedia Aristofane vulianu ridicule l'opinioni di i grechi antichi nantu à a ricchezza. A strada, in u famosu travagliu "Comedy Divina" Pluts hè un dimoni d'animali chì guarda l'intrada à u quartu chjaru di l'infernu. A so cumpagnia principali hè di castiguà e zingara è malgrosa.

In Tebi si trova una statua di Fortune, chì hà u diu di l'abbundanza è di a ricchezza in i so mani, è in Atene, in i so mani tenenu a dea di a pace.