Incarnazione - chì hè questu - prova d'esistenza

L'esistenza di l'anima di una persona hè suspettata nò solu da esoterici, psiquicà è presbiteri, ma ancu da i scientisti. I.D. Afanasenko in i so opiri pruvissi à a presenza di tutti ùn sò micca solu in u corpu fìsicu - a cunceta visibile, ma ancu in u spirituale - invisibule. Chì ghjè u significatu di l'incarnation à quale l'ultima hè una relazione diretta - in questu articulu.

Chì hè una incarnation?

Hè nantu à a furmazione di l'ànima in u cunnessu fisicu di l'omu. L'ultima vene à a Terra per travaglià i prublemi karmici è sviluppà un potencial spirituale. Una incarnation hè un prucessu di integrazione di i cuerenti suttu di una persona, furmatu à u gradu cismicu di l'essence è u cunchju fisicu. I Buddhistes creenu chì l'spiriti sviluppati hà pussutu diversi incarnazioni o corpi in u stessu tempu, ma sò cuntrullati da una sola cose cossosimu. Questu l'espertu possa l'uccasione di travaglià e so cumpatoghji evolutivi durante una incarnation.

Cumu l'incarnazione diffirenu di a reencarnazione?

A riencarnazione hè a trasmissioni di l'anima. Parechje persone sempre credi chì un ziteddu chì vene nascenu riceve l'ànima di unu di i so antenati o l'invintatu efemettu sopratuttu in un altru corpu. L'incarnate è a reencarnazione sò interrelati, ma u sicondu ùn hè micca sempre u risultatu di l'evoluzione spirituali è di a perfezione di u "Un Higher Self" à u livellu di u còsciu còmicu. Ma sempre questu è l'altru unse duie o più pianni di cuscenza, identificata com'è a presenza di u Spiritu incarnatu in u persunalizatori di u so stessu conscienza terrenu o altitudine.

Hè bisognu di crede in incarnazione?

Quellu chì decide una pregunta per ellu stessu, ma ancu a scienza, chì ùn porta nunda nantu à a fede, ma spiega tuttu da l'aspirazione di l'experience è di a prudezza, ùn refuta micca l'aura di u persone è u biòpolis. Aura prutege u corpu da effetti dannuali esterni, è i curati pudendu vede. U biòculu hè cunsistenti di i cunning astral è ethereal è pò ancu esse misurati, chì hè quella volenu l'extrasensori cun l'aiutu di marcos speciales. L'incarnation esiste - i criteriate ùn cumbite micca quessa, altri mandoli religiosi ùn anu micca solu ripondà nunda.

Tècnica di l'incarnation

Ogni vidimentu veni à stu mondu per a realizazione di a so funzione, l'esercitu di u mira sete. L'opinione hè spressione chì a Terra hè un tipu di "purgatariu", induve l'ànima spiegà i so peccati. Questu ùn hè micca per tutti, è u prucessu si ripetuta à novu è novu in l'epi in funzioni. Per annunzià u circhiu viciliu è alcanza un novu nivellu di u so sviluppu, e persone utilizanu ogni tipu di tècnichi per u travagliu cù l'incarnazioni passati, perchè l'incarnazione significheghja è ciò chì a raghjoni suprana hè estimata è faciule à comprende duranti i meditazioni.

L'incarnazione di l'ànima, u scopu principale hè u sviluppu di u pensamentu pusitivu , furnisce l'oppurtunità di ottene u pussibilità per a perfetta spirituale. I so corsi suttu seranu usatu annantu à ritornu à i civilisazioni extraterreste. In u prucessu di meditazioni, una persona deriva infurmazioni nantu à e vietculi passati è in u futuru puderà aduprà à scuntre i novi sfidi à questu.

Incarnazione - evidenza

L'argumenti per l'esistenza di l'ànima di una persona sò parechje, ma ùn avè micca sapemu questu nantu à elli, hè difficiule di crede in a veracità di sti stori, è i narrati sò stati cunvince - credi chì anu avutu u cuntattu cù u so fate mortu persone. Forsi anu evidenza di l'esistenza di l'ànima, hè simplice micca prufessiunale per qualchissia per fà publicamente.

  1. Puderete citarse cum'è un esempiu i storii di e persone chì anu avutu una morte clinica in a tavula di operazione è dopu avè dicu chì anu vistu prossimu in u tettu, sintianu a parolla di i duttori è vedi u so travagliu.
  2. Una incarnation after death from an accident is confirmed in the sessions spiritualistic, quandu u mezzu parra à l'ànima di u mortu, faciule dumande è riceve risposti.
  3. Ci hè una incarnation, è e persone ordinariu chì anu perdutu i so amori pò cunfirmà questu. In i primi ghjorni dopu à a morte, sentenu a so presenza in casa, sèntenu i passi priciglianti è l'incomprensibbili, u scogliu di u ventu, è ancu un sintendu a pisura di u bravu in l'spalla o abbracciu.