Preghjonu per u battèsimu di u zitellu

Più di più spessu, ùn si sò micca assai capicaghji da a ghjesgia ùn si compite micca u veru destinu di a padrina per u zitellu. Ci hè una parolla chì hè abbastanza à visità u zitellu dopu u christening è u rigalu per u so anniversariu.

Infatti, cura di u babbu hè micca espressa in termini monetami. I godparenti s'impegna à guidà u godson à a chjesa davanti à u Signore, per dilla di u significatu di u Cristianescu in a vita di ogni persone, di guidà à u sacramentu. Eterni futuri ùn anu bisognu di l'infurmazioni, chì preghjudiziu bisognu di sapè quandu u battèsimu à un zitellu.

Preghjunu prima di u battèsimu di u zitellu

Prima chì u zitellu sia un veru Cristianu, sò trè prigheri sò leghje nantu à ellu - "U ghjornu di nascita", "In a Naming" è "Prigioni di u Ghjornu 40", o "Prosa di a Mamma". Sò leghji da u prete, è ùn hè micca necessariu sapè chì i ricivienti (i padrasti).

Una preghiera per u battèsimu di un zitellu per a madrina è di padrunfu

Perceivers (padrasti) necessariamente cunnosce trè orali obligatorii. In certi cresii, quelli chì ùn sanu micca micca micca battezi in u sacramentu. A prighera più basa per u battèsimu di un zitellu hè u Crede. Pudete esse truvatu in u Libro di Preghiera è memorizate, o pudete truvà à a ghjesgia se hè pussibule di leghje cù u sacramentu. Quì sò e so parolle in russo:

"Credu in un Diu, Padre, omnipotente, Criaturi di u celu è a terra, tutte e visibili invisibili. E in un Seoru Ghjesù Cristu, u Figliolu di Diu, u Nativo, nascitu da u Patre davanti à tutti l'età: Liggenu da a Luz, Diu veru da Diu veru, nascuto, micca creatu, un solu cù u Patre, hè dispunibule.

Per via di noi ghjente è per a nostra salvezza da u Celu, è hà ricivutu a carne da u Spìritu Santu è a Vèrgine Maria, è diventa un omu. Crucifìssenu per noi sottu Ponziu Pilatu, è hà patitu è ​​sipatu, è resuscitationu u terzu ghjornu, secondu a Scrittura. E ellu cullò à u celu, è si pusava à u dirittu di u Patre.

Una altra volta venenu cù gloria, per ghjudicà a vita è i morti, u so regnu ùn avarà micca finita. È in u Spìritu Santu, u Signore, chì dà a vita da u Patre fora, cù u Patre è u Figliolu, cun culte è glurificatu, parlendu à mezu à i prufeti. In una sola Chiesa santu, catòlica è apostolica. Aghju ricunnoscu u battèsimu per u perdonu di i peccati. Aghjunghje a risurrezzione di i morti è a vita di u seculu dopu. Amen (hè veru). "

In più di u Crede, hè bisognu di cunnosce dui preghje nantu à u babbu, chì sò lighjornu in ghjornu di i ghjornu di a vostra figliola:

"Signore Ghjesù Cristu, svegnu un pocu nantu à u mo figliulu (u mo figliolu) (mi mo nome), mantene bè cù u vostru canzolu, coperta da ogni malignità falza, scaffendu d'ellu (ella) ogni ghjudiziariu è l'avversariu, ogetti à ellu ( ella) e l'occhi e l'ochji di u cori, dà affice è umilità à u so core.

"Sfrancate, o Signore, è aghju pietà di u mo godchild (a mo madame) (è nome), è rilievi cù a luce di a mente di u vostru santu evangelicu è l'eseguiu in a via di i vostri mandi è insegenu à Ghjesù. Salvadore, fate a to voluntaria, perchè sì u nostru Diu, è ti mandi a glòria à Ti, à u Figliolu, à u Spìritu Santu, oghje è sempre è à l'età di l'età. Amen ".