Changing table with own hands

Cû avventu di u zitellu, i genitori hanu à non solu cambià solu a modu di vita, ma dinò di rifinà l'abitazioni. Oghje, mai e più mamma si decide di cumprà una mesa especial per fughjiti . In fatti, hè solu bisognu à un annu, è ùn tutti ùn si pò furnisce una compra. È per fà una tabella cambiata da i propri mani ùn hè micca troppu difficili. Aghjustu un maestru primu uriginale riguardu à a fabricazione di stu dispusitivu.

Changing table with own hands

Se un armatu tutale hè difficiulmente crescente, pudete fà una tavulina in parechje ghjorni. In questu casu, e dimensioni di a tabulazione cambiante sò determinate da a dimensione di u situ da installazione.

Per u travagliu avemu bisognu:

Avà mi facenu l'istruzzione cumu per fà una tavola cambiata tù stessu.

  1. L'aparenza di u sediu pruduttutu standard hè quì.
  2. Comu pudete vede da u sketch, a prima volta di fà a tabella cambiante serà a rimozione di u grandu di pettu, nantu à quale l'installate. Allora pudete sceglie i dimenisuni di a table swaddling. In regula, in mudelli findi, sti lati sunnu una altezza di l'ordine di 15-25 cm. A parete trasparenti pò esse una continuazione di i costi, è forsi senza cumpiimentu.
  3. In a buttrega di legnu segatu, aghjustate i casamenti è a carta MDF adattati per a grandezza.
  4. I fiori di rinfriscà per i ribelli sò fatta cù l'aiutu di qualsiasi cuntenutore torna. Circamu cun un sbagliu scuru.
  5. Aduprate un puzziche è vittite chjude u bordi è moltu à l'estremità.
  6. In seguitu, cullemu i tavulinu in un pezzu. All fasten the screws. Eppo ci travagliammu li junioni cu putty.
  7. Prima di applicà a pintura, rinfrisa a superficia. Appricamu a pintura in dui o trè capi è trà elli ancu travaglià a tavola cun carta di leggerezza à a lisura.
  8. U travagliu cù u pittura cumu megliu in a stanza, perchè chì a superficia ùn ùn mette polu.
  9. Dopu chì l'ultima capa di pittura hè tutta secca, puderete prucede à l'ultima tappa di a fabricazioni di u tavulinu di tavulinu per i vostri mani.
  10. Per assicurà chì a tavola hè in modu sicuru, aghjunghjenu i pedichi di gomma à u fondu. Allora u disignu ùn si move è falla.
  11. In fine, ùn sò solu di cose un colchju nantu à una tabella cambiata. Pudete cumprà è prestu, ma in a prima misura, se fassi nantu à u casu o tavulinu.
  12. A tabella cambiante hè prestu!