Cumu lavu una picciotta?

Dicenu chì quandu Diu vole fà dà una donna un cumplimente, ellu dà una figliola. Pudete diventonu a mamma di un caratteristicu chjucu, cusì fragili è indefensivu. Quantu hè impurtante ùn hè micca per dà periculu cun cura maleducata, chì in u futuru pò purtà à forti prublemi di salute.

Impurtante è bagnu correttu ind'i hygiene intima di a nena nascita sarà a guarantzia di a salute femine è salvarà in u futuru da parechji problemi. Cume sò e caratteristiche di curazioni di e zitelli è cumu per lavuja boni una picciridda nova, per ùn fà per fà per pessigarè, anu cumprà nunda.

In una femina adulta, u sistema riproduttivu hè protegitu di modu fiducia da a penetrazione di infizzioni da a microflora di a mucosa vaginal. Sta microflora hè regula cù l'aiutu di l'hormone femini produttu da i ovari. In l'hormone nemica sò sviluppati in quantità insignificamenti chjucchi è a so una esfera sexuale hè apertu per infizzioni. I spessu nessu mantenu a vulvovaginite è l'altri inflamazioni di i genitali esterni. Hè per quessa, hè assai impurtante per vigilà a purità di u perineu di a picciridda da nàscita, per infurzarlu a so cumpatoghja necessaria di l'higiene.

Regoli di iogghieri intimi di i zitelli in nei

  1. Quandu u zitellu hè ghjustu, a so vagina hè coperta cù una capa di lubricante biancu, chì pruteghja in modu di fiducia da a penetrazione di i microorganisimi. Ùn importa micca quantu scratch e mani per posà "ordine" è tuttu hè bonu per lavà, ùn hè micca bisognu di fà questu. À u tempu, u lubricante sarà lavatu da tù stessu, è u rinforzatu da a forza, avete solu perchè u male.
  2. In i primi ghjorni dopu à u nàscita, pudete nutà spòttine in a to figliola. Per esse scantatu ùn ci hè nunda, hè una cunsiguenza di a riurganizazione hormonal di l'organettu di u zitellu - perciò da l'hormone sò deduzzione. Ùn vi scurdate di cambià ogni dui ore à miglii diaperi è lavà in paese à a zitella.
  3. Per cumentu a hygiene di l'organi genitali in i zitelli hè necessariu cù mani neve purificatu. Ancu s'è vo avete lettu u libru, pusendu nantu à l'urdinatore o borsch cottu, ùn era micca bramestatu per lavà in manu cù sapi.
  4. Dopu a sguassà u diaper, hè necessariu di rinfurzà i prufissi cù un prugettu spuntatu o un pruggettu di cuttuni, senza chì li permettenu micca tuccate i labbra di a zitella. Li movimenti anu da esse diretta da fronte à retrocede.
  5. Per lavà una zitella nascita hè necessariu solu altri ch'è in un corpu di acqua da un grigiu o ghjuvanottu, è nisun casu in un bacinu o in un bagni. Bagnare in un bagnu hè un prucedimentu sicurezza separatu è deve esse fatta da lavatu sottu l'acqua corrente.
  6. Per lavà cun sapori chì u zitellu ùn deve esse più freti ca una volta per a simana. Sapori hè a pruprietà di a vurpi la vurpi è a mucosa, chì causanu a so inflamazioni è di scomatura.
  7. Quandu averaghju bisognu di lavà e zitelli? Hè ricivutu di fà questu ogni volta chì cambia u diaperu. Se ùn ci hè micca una oppurtunità di lavà a foglia sottu u mari, hè abbastanza per capisce prucessi di acqua cun un swab di cuttuni o toipi umidi.
  8. Ùn bisognu di riparà bagnu di l'aria in bagnu - dopu à lavammi, ùn hà micca ghjallindu à fate u diaperu novu, permettenu u zitellu 15-20 minuti "popolopopit". Questu hà intruduce u vostru babbu è permettenu a so pelcula di respira.
  9. Ùn importa micca cum'è "respira" è cariglii caru hè, hè bisognu di cambià u so zucchero cada tres ore, è ùn d'ùn esce per u so pezzu cumpletu. U diaperu umitu è ​​a mancanza di flussu di l'acqua - hè questu quì in modu cusì à a rash è l'irritazione di u diaperu in u pelu delicatone.
  10. Ricurdativi chì per l'higiene intima per i fimmineddi ùn anu micca bisognu di qualsì forma speciali - gels, foams, etc. Per mantenienti i genitali in a purezza di l'acqua e sapmu. Se ùn ci hè micca raperu di u diaperu, ùn aduprate micca diprezzini aziende - sò asciucati a pelle, riniscendu e so proprietà protettiva.