Oded Fer: "Sò un omu bonu!"

L'attrattu americanu Oded Fehr spessu ughjetti i roghettivi oculisti è a so apparizione, sicondu a critica di film hè appruvatu, ma, anca l'articuli demoniche, Oded hè una persona sensible è bona. A popularità hè vinutu à l'attore dopu l'alliberamentu di a "Mummia" è "Resident Evil", induve ellu riceve u rolu di misteri di prutizi u villani transatlantici.

Un omu ùn hè micca ricunnisciutu da a prima volta

Ricermentu Oded visita a Mosca è cuntò di i so impresioni è l'aspettattivi injustificati:

"In l'America, spessu sèntenu à l'espionamentu è a Guerra Fridda, è parechji russo, quand'elli sò ghjunti quì, anu ancu aspittà una tensa. Parechje persone marchjate cun l'amuricu chì i Americani in Russia ùn sò micca assai piace. Eu ùn pensa micca cusì è sò cuntentu chì tuttu stu fattu hè stata addivintatu un mitu. À u zitellu ch'e aghju vintu in Israele, è aghju avutu per andà in parechji paesi - Turchia, Ungheria, Marocco è i paesi esotica - Sò assai. È Moscu hè una metropole europea cù una architettore incantevule è ecu di l'edifici suviè. In u cinema uccidintali, i Russi sò spessu sottusate un pocu muratu, ma mi pare ch'elli sordi assai spessu e spessu. Per esempiu, i tedeschi sò assai stretti, ma quandu u truvamu più vicinu, averia da esse assai piacevuli. I Ghjudei, troppu parenti stranguli, ma in fattu, sò assai difficili. Ma a prima vista hè sempre difficiule di capiscenu una persona in seguita.

Sognu di ghjucà à Shakespeare

U rolu in a pelicula "Mummia" hè stata per l'attore primu in a so prufissione, è spessu pruteghja u periodu di a so vita:

"Stu era u mo primu travagliu. Hè furmata ancu a basa di u mo futuru in a professione attiva. Era un ora interessanti. Ma u mo rolu più impurtante in u generu dramaticu hè travagliendu in u prughjettu "Scopre l'uperu". L'scriptu era admirable, è oghje cooperatu vicinu cù quelli autori. Inoltre, mi ricordu di un travagliu interessanti in a film "Secret Communications", l'ambienti nantu à u settore era cusì cusì cun sentu in casa. E, in generale, sò u sonniu di ghjucà à Shakespeare in u teatru ".

Un bonu matrimoniu hè un grandu travagliu

Oded Fehr ùn hè micca solu un attore talentu, ma dinò un omu di famiglia, ellu honori tradiziunali è crede chì una famiglia forte è a salute di l'amare hè a più impurtante in a vita di una persona:

"A famiglia hè assai impurtante. Quantità assai di a cumprènniri, ma avete bisognu di moltu tempu per dà à i vostri parenti, sfurtunatamenti, in a professione attiva, sò parechji difficultà in questu quì. I, per unu, vulia turnà à u teatru. Ma u travagliu ùn porta micca bundanza di soldi, è u tempu cunsumà troppu. Se avissi avutu a dari à a me muggheri chì stava in giru cun u teatru durante sei mesi, ella solu mèttelate per mè. Infatti, sò rispunsevule, è ùn pudere micca parte di i zitelli per un bellu pezzu. Pruvate d'avè educatu per i boni pratichi, chì valenu l'altri è chì si tratanu à tutti bè. Ùn sapete micca quelli chì saranu in u futuru. Elli stessu ùn anu micca decisu. U figliolu maiò hè assai versatu in tecnulugia, è scrive bè. Avemu vistu quale si sviluppau stu talentu. A mo mitadana piace bella, faci sempre fà, cose. Probabilizà serà un artista. È u più chjucu - è hè cumpatibli micca. A me moglia è sempre aghju intesu esse e capiscenu. Dopu tuttu, avemu simu stati annantu à l'altri. Si ncuntemu oghje adulti. E sapìanu assai di elli. Allora a donna era u prudutturi è u socie di Sean Connery. Sempre sempri occupatu è ancu pensatu chì i prughjetti di a casa si chjudaranu nantu à e mo spalle. Ma cù u gravidenza tuttu cambiatu. Idda decidiu di diventà una donna di casa è crià i nostri zitelli. Un bon matrimoniu hè assai di travagliu, ma micca solu. A sustegnu hè impurtante. Ùn serà micca una bona rilazioni si tutti cridenu solu di elli. A me moglia hè assai reale. Ancu u fattu chì hè di una famiglia ricca, accettate cum senza un mezu generale, ùn aghjunghje ne qualchi disgrazia. E so porte sò sempre oghje per i visitori. Era in Los Angeles, hè una cità assai difficili. Aghju avutu veramente chì hè bella è una persona reale. Aghju avutu u terzu babbu in a famiglia. Quandu dicia ch'e mi saria un attore, eru circa 20. In a famiglia, mi piaceva una ovella negra. A mio surella hè un prufissore, u mo fratellu hè un programatore ingenu, è ùn era micca brillatu à l'scola. Ma a mo mamma hà diduscugnu attu, è aghju intesu diverse rolli cun ella. In a Francoforte, emu graduatu u corsu di u clima attore è avete un rolu in a pruduzione di "L'Esperanza di Chicago". Quandu haiu adduzzu cù questa professione.
Leghje ancu

Ùn vogliu micca tastà cun educazione

Oded ùn hè micca bisognu di a so popularità è averia chì puderia fà sapè fà inveci:

"Si ùn eru micca diventatu un attore, pensu à pensà qualcosa interessante per mè stessu. Ci sò assai cose in u mondu. Amassi scrivite assai, ma per dislexia hè un pocu difficili. Aghju fattu assai mancu di casa, per esempiu, avà principamente févrieré in l'estensione di una chambada è dui bagnamenti. Cusì sò amici cù fontana. À ognunu u so propiu è crede chì l'illuminazione ponu truvà in parechji manere. Sò una persona ordinariu è sognu cum'è tuttu hè simplice: perchè i mo figlioli sò sani è chì tutti sò felici. Spergu chì ùn fallischera micca cù educazione. Ùn vogliu micca fà sceltu. Sò un pedant, à quandu mi spitò per quessa, perchè. Ma, in fattu, a cume principal hè di incastà valuri reali - amuri, ghjustizia è responsabilità ".