Karl Lagerfeld hà datu una intervista intrupau à a rivista francesa Numéro

Dopu à parlà cù u giurnalista Philip Utz, u famosu designer Karl Lagerfeld hà cuntatu assai cose interessanti è chocante. Stu materiale hà suscitatu più interesse chì l'ultima recopilazione di u moda designer. Un disideru di 84 anni, senza cumpurtamentu, cuntò di a so attitudini à u muvimentu # MeToo, a percepzioni di i culleghi è i piani di funerali ...

Dopu ad avè dumandatu nantu à e querelle di i direttori creativi di i case di moda, Lagerfeld disse:

"Ùn aghju micca fà caghjà. Appena, per via di questu, i mio cumpagni ùn mi piace micca per mè. Sò troppu veloce è cullatu. Ùn avete micca u tempu di penserà quandu induve cusì u buttone. Sò una vera machina. In un certu momentu, mi lamentu di Azzedine Alaya. Ellu disse chì mi dumitava rapidu troppu rapidu di a industria di a moda. In quantu à mè, hè assurdu! ".

Averigatu chì u designer si pensa à un genius, disse:

"Un genius ?!" A me mamma hà chjamatu dumbass e un culo. Mi pari chì tuttu ciò ch'e aghju fattu per a mo vita era un tentativu di refutazione di i so parolle ".

A moda è l'intimità per l'omi

Lagerfeld hà dettu chì a moda di l'omi, per quessa, ùn anu mai statu interessatu da ellu. Eppuru, sicuru, per ellu stessu i prudutti. Ma hè untuvertamentu per ellu scrive bocelli di vestiti per "sti moddi stupidi". In più, è da mudelli masciali, anu perspettivi constantemente di accordu:

"No, per piace, ùn lasciate micca cù sti cari miseria sola!".

In u muvimentu di i diritti di i vittimi i vittimi di a viulenza, u moda chì hà scritta ancu cun l'escepticismu oblicu è ancu un negativu:

"Avè avutu u prucessu di questa settimana #MeToo. A maiò parte di quandu eru surprised perchè sti starlets anu silenziu per dui decennii prima di decide di parlà nantu à questa partitura. Inoltre, tutti questi stòrichi ùn anu micca tistimoni, ma ùn rispundimu Harvey Weinstein. Ma Carla Templer ùn dispiace chì ùn puderebbenu peste alcuni. U mudellu hà dettu chì ellu pruvò a tira fora li so pantaloni. Allora, si ùn vogliu micca fà caccià i vostri pantaloni, ùn viaghjanu micca in l'attività di mudelma - andonu finu à u monasteru.
Leghje ancu

A fine di a cunversazione, u dilettanti hà dettu chì ùn hà micca vulutu micca funerale:

"In a mo vulintà, sò indicazioni chjeneri chì vogliu esse cremati. E dete a mio cendressa cunnetta cù e cinea di a mo mamma è u mo cat, se de sternu ancu die per quellu tempu.