Tom Hiddleston in una entrevista cù HELLO! cuntò di u travagliu in a film "Vysotka"

A più recenti, u thriller "Vysotka" hè stata liberata, in quale Tom Hiddleston toccu unu di i roli. L'altru jornu hà dettu à a rivista HELLO! Dà quantu s'hè fattu u sughjettu, è ciò chì passava per preparà per u travagliu in sta cinta.

Intervista incù u glossy HELLO!

Comu accumincia, Tom hà dettu un pocu di ciò chì a storia di "Vysotka" in generale hè: "A film hè stata cun l'arrivu di un novu inquilettu nantu à u 25 chianu, u fisiologu Dr. Lang. Pariate chì tuttu hè bella, ma hè un nuancu: l'abitanti di a casa ùn pò micca esse micca, è, perde, spentanu prestu insane. In u film, u visor vi vede a tradizione, dipressione, agressione, cruelità è assai più. A vita si mette à u caffiu chjaru, chì ùn pò micca esse firmatu.

"U mo carattere hè un spicializante chì hà studiatu l'anatomia di u cervu è u cumpurtamentu di i persone. Hè unica, attrattiva è intelligente. Iu finisci in questa casa, perchè vogliu scappa di u passatu è cumincià novu à vede "Hiddleston cuntinuò a so storia. Allora l'attore hà dettu cumu si preparava à travaglià in sta stampa: "Cumprinneru chì tipu di professione hè u fisiatologu hè, andava à un passu desesperatu: Partite per andà à a clinica è hà avè observatu l'autòpsia. Francamente, stu scuncu. Ùn pudia micca esse un mèdic è utilizate un scalpel. Inoltre, aghju lettu u libru "Vysotka", scrittu da James Ballard. Vuliu bustamperu in i prublemi chì u mo caratteru hà da fà.

Ricerà hè cunnisciutu chì u direttore di u pittura accusi à un passu pocu insinuu: l'attori, cum'è i so caratteri, for longu tempu sò in un spaziu chjusu, ùn anu micca liberatu da u settore. Tom disse ch'eddu pensa di questu: "Erami eranu stati chjavi. Ma ùn aghju micca fà capiscia di u direttore. Iddu vulia chì vemu cumu u quali li cammelli di i nostri erimi sò furnished è sentenu u so caratteru da l'internu. Prima facemu u appartamentu di Charlotte, l'eroina di Siena Miller. Era furnished in un stilu Maroccu. Allora era a sala di pruduttori per Wilder, ghjucatu di Luc Evans. Ci eranu corsi, ghjoculi di i zitelli, palla, etc. Ma aghju piace u mo spaziu di tutti: ùn era nunda di più ca i casciuni è ciufani in questu. In u settore di sta stampa, aghju realizatu u mo sognu d'infanzia: per fraccionarii in pittura da a pede. È, cumu si vedi, facia assai bè. "

Leghje ancu

"Vysotka" hè un dramaticu cumplicatu

U direttore di u ritimu hè Ben Wheatley. L'avvenimenti in u filmu feste à u 1975. In i piani superiore di a casa quì vive parechje persunale chì portanu un stile di lussu è si cunsideranu sò aristucratici, è sottu à l'abitanti viaghjà senza pretensioni à questu. Lang hè cunnisciutu da Wilder, chì hà decisu di fà un documentale nantu à l'interstellazioni injusticee di sta risata.