U survivore di l'accident Gerard Butler hè grassi chì era viva

Ricertamenti, Gerard Butler caderu in un accidentu seriu, e cunsequenze di quale puderia esse u più diplordu, ma, afortu, l'attore era vivu. U piacevule di u publicu si cunzidira assai furtunatu, cumu si rializeghja a serità di ciò chì succidia è, anche di e numerosi feriti, averia chì tuttu pò esse finalizatu diversu.

Tuttu puderia agisce

A stella "Spartana" beni ricurdeghja u momentu di l'accidentu è tuttu ciò chì passava dopu, è, ricuperà da u saccu, hà dettu à i detallsu di u tristi incidentore.

Ricordatu chì Butler era in anda in a motozza, quandu de sglogà un parcheghju accuminciau a trasiri a lu carro parchetu, darrì di a rota di quale era una certa donna. In ogni casu, u turnu à u latu di u viaghju di u viaghju hè statu pruibita. U carru hà colitti cù a moto di Butler, è da u sopraffu di l'attore hè statu tiratu à una distanza grandu grande.

À a cascata, ellu ferma parechje curdici, cum'è ancu parechji fratturi tipichi:

"Era stuposa. U dulore era assai forte. Aghju realizatu chì ùn puderebbe nimu di movimentu. È prestu u strangeru avvicinava à mè è mi dumandate di u mo statu di salute. Staiu in scossa ".
Leghje ancu

L'attritzia lamenta chì i ferimenti sò abbastanza pisanti, è dopu à tutta a filmazione di a nova filma in un mesi è hà pruggittatu assai scuri cun trucchi complexi:

"Avete assai morbetta è ferite, ma a principale hè chì a mo gamma hè spizzatu, digià in cinque piazze, è nantu à a seconda semaù u meniscenu hè prestu. Ma ancu sò veru cuntentu ch'e era vivu, perch'ellu puderebbe stabilitu assai peggiu.