Colin Farrell a rappurtarii induve era cercatu l'ispirazioni

L'estrella di Hollywood di l'ascendante irlandesi Colin Farrell hè assai populari cun i ghjudiziati. Hè in forma grandilocyne è faciule pruvene in l'imagine di diversi ordini. Farrell pò ghjucà un detectore brutali chì travaglia com'è un puntu megliu di quellu chì parlava (a serie "U Reale Detective"), è un intellettuale di u futuru vicinu, cunnannatu di truvà u so propriu coppiu o diventà ... un animali ("Langosta").

L'amministratori li piace à sparà in intense imagine - l'emozioni di l'attore turnanu per esse naturali è "vivos". Tali qualità sò apprezzati da i scrittori di i magazini brillanti, per una bona ragiunità chì invaghjate piacimentu attori masculili per i fotòtechi è entrevista ...

Leghje ancu

Farrell, cum'è ellu

Ciò chì successe in i famusi fotografi di Hunter & Gatti pò esse vistutu nantu à e pagine di GQ Mexico. L'irlande scherzu stilu è à u listessu tempu un pocu provocativu.

In una corta intervista, a stella di i filmi "Alexander" è "Lie à u fondu di Bruges" hà dettu cumu restaurate a so forza è induve inspirà per u travagliu:

"I viaghji longu cù l'auto sò una avventura di prima famiglia. Mi piace à acquistà cù e persone, cù una nova cultura, per visità indigenous unknowns. Di sicuru, questa hè una grande opportunità per evolta a rutina.

L'attore ùn hà micca scurdatu di ioga o:

"Aghju fattu esse practiced yoga per un bellu pezzu. Credu chì hè diventitu - per capisce ciò chì vi dicu, avete bisognu di pruvà. Pensu chì pudete studià à diversi livelli sicondu a vostra capacità è ùn hè micca ferita à vede.