U museu Chiaramonti


U museu di Ciaramonti hè a perla di u patrimoniu culturale di u Vaticanu . U nome di u museu hè assuciatu cù u nome di Papa Piu VII, chì era un rappresentante di u genaru Kyaramonti. Per parechji anni u museu hà glurificatu à i visitori cù sculture d'antichi maestri è altre esposi di l'antichità.

Infurmazioni ghjugna

U museu principia a so opira di principiu di u XIX seculu è hè stata abbandunata trà u palazzu papali è u Belvedere , oghji u museu hà sviluppatu è okkupatu una zona addiziale. Hè divisu in trè zoni, ci sò antichi sarcòfagi, stati è bustu di eroi antichi.

U corridor hè una di e parti di u museu, hè divisu in 60 sezione è hè cumpratu di bustuli, idoli d'altru è bronzu è altre oggetti di l'arte anticu. In total ci sò circa centu assicuranza in u Passiu, annantu à l'era di u regnu Rumanu. U capu di l'antica ghiazza greca di l'amore Atena - u più famoso esposizione di a galeria, ancu chjamà l'attendu di i visitori à u capu di Puseidonu, u sughjettu di "Tres Grazia", ​​"E Filles di Niobe".

In u 1822, a galeria di u museu era supplementatu da una "nova manga" - Braccio Nuovo, nantu à chì un talentu architettu Rafael Stern hà travagliatu. Braccio Nuovo hè un grande sala cunsiste in numerosi nicchie. Trà l'antichi columoli sò stati hérosi di i miti grechi è i figuri storichi di l'Imperu Rumanu. Paul Braccio Nuovo hè fattu in u spiritu di u classicismu è hè un mosaicu biancu è biancu, ma i visitori sò più attrati à l'statues di l'imperatore Augustu, Nile, Atena cù un owl, "spearman" Dorifor, u ritrattu di Ciceroni, chì hè bellu ragiunatu com'è a corona di a cullezzione di u hall.

Un altru aghjuntu à u museu hè a Galeria Lapidarium. A galeria hè famosa per a so grande coleczione di insinuzioni antichi è greci antichi (più di trè mila exhibiti). A cullezzione hè stata fatta da Papa Benedittu IV. Inoltre una enormi cuntribuzione per l'espansione di a cullezzione hè fatta fatta da u papa Piu VII, chì hà riapprinzatu un gran numaru d'exhibiti unichi.

Cumu ghjunghje è quandu pè visita?

  1. Da Leonardo da Vinci Airport per esempiu di a Leonardo da a l'istazione di Termini.
  2. Da l'aeroporti di Ciampino, piglià un autobus à l'istazione di Termini.
  3. Tranche numme 19 à a Risorgimentu.

U museu di Kyaramonti hè parti di u Complexe Museale Vaticanu è hè apertu da u luni à u sabatu di 9h00 a 18h00 (l'ultimi visitanti pò vultà à 4 ore). Dumenica è vacanze sò ghjorni off.

Per adulti, un bigliettu cumporta 16 euroni, i zitelli sottu 18 anni è i studenti sott'à 26 anni - 8 euri, l'accessu di i zitelli sottu 6 anni hè liberu.