Floricultura

Ricerusi ha statu una tendenza cresce à dà i fiori invece di i fiori ricciuti in carta, e pate prugne intrude in i macchi. Parechje persone anu piaciu questu idea, perchè e sti fiori sò vivuti, piacè piacè di l'ochji cù a so fiore, più largu di quandu tutti bouquet, è dopu à u periodu di fioru fora di a pianta pò cuntinuci à cuntinuà à cumprà per allargà a vita di questu. Ma in fattu, sfurtunatamenti, spessu ogni cosa passa una manera assai diversa - anche tutti l'sforzi fieri, i piantini morsi rapidamenti. Oghje chjaru hè duvuta à u fattu chì e cundizioni di l'appartamenti urbani, in particulare in stagione fredda, quandu l'aria hè troppita asciuttu da u calenzariu, è a lume hè troppu chjuca, ùn mette micca belli exotichi.

Ma questu ùn hè micca un mutivu per abbandunà l'idea di ripruducazione fiori in generale. Solu stu fattu deve esse cunsideratu è sceglie per rigali è ricustituzione di i serdi invernai prumuzione di travagliu senza pretensiuni. Hè ancu devi esse cunsideratu chì e foglie decorativu sò assai capricci chì capelli di casa di fiori decorativamente, in u sensu si pèrdite di un puntu di vista esteticu. Per quessa, hè bisognu di sceglie l'attrezzione di l'arbureti chì anu staggiunatu chì ci anu faciu piacè l'ochji sempre, senza avè micca necessariu un cura speciale è crea e cundizioni speziale.

Per fà piantà per vive longu u pussibule è per piacevi cun abundante fioritura, avete devi ricurdate di certi rigulamenti chì deve esse osservati:

  1. I prudutti di i pianti hè megliu in u stagione calzone - quandu si trasportanu in u friddu pòbbenu degne di morta.
  2. In casa, i pianti sò stati prutetti di corsi di borrache è di cambiamini di tempura radicali. Inoltre, ci anu da esse sguassati di i finestili in i ghjorni di frostu è di notte.
  3. I parcorsi salvatichi chì deve esse eliminati immediatamente - questu stimulà a fioritura più abundante.
  4. Pruvena ottellu ottene. A maiò parte di sti pianti l'amori l'umidità, ùn permettenu micca l'assectamentu di u sustratu di a terra.
  5. Sì i fiori ùn pascianu pè un pezzu tantu, pruvate a seguente procedura: movèghjanu à un locu fridesciu è limitate a regola di 6 settimani. Allora ritornu à i cundizioni vechi. Tali "sacudireghjassi" farà chì a pianta fala.
  6. Ùn vi scurdate nantu à u vestitu. Hè particularmente impurtante per dà à i vostri amichi verdi chì l'acqua extra dopu a fini di u periodu fiorente.
  7. Per definisce l'scelta, vi rigalate una lista apprussimata di i pianti, u sensu più còmicu in l'usanza di noi usi vivi.

Pepiniere interiore in tuttu l'annu

Veramente sò fiori in constantità, ma micca cuntinuamenti, perchè tutti l'organisai viventi in a terra perghjenu perpende micca un regnu bellu. Cusì, à spessu pàtria, ci sò:

Ancu à spessu i ciurii è tutti i paisaghji favuriti sò: azalea, dahlia, lily, calla, Ixia, fucsia, phalaenopsis, cyclamen, rose. Frà l'amante di l'ombra, in più di tutti i tipi di senpolias o viole, hè pussibule di ungliu un cleru, begonia.