Benefizi di u melone durante a gravidanza

In u periodu di l'expectativa di u zitellu l'expectant mamma debite degà è bè manghjà sana, perchè u so corpu riceviu tutti i vitamini è l'olfactori necessarii. Hè per quessa chì in a so dieta hà necessariu cumprendi fruttu freschi è frutti, fruttu cun u meloni.

Unu di i culturi savurosu è pruduttu sò un melone. U so fruttu succetu è uva hè piacevule da quasi tutti i poviri, è ei futuri ùn sò micca un'eszione. À u listessu tempu, un melone per i femini in imbarcate ùn porta micca solu e benefizièvule, ma ancu avè dannu, chì avete bisognu di avè prima di manghjà sta zucca dolci.

Benefiċċji è dannu di u melone durante a gravidanza

U polpa di melone cuntene una quantità enorme di sustegnu utili, cum'è folicu è à l'ascorbic acid, iron, phosphorus, potassium, magnesium, sodium, vitamini A, E, P, PP, B è altri. In più, questa berry cuntene pectini è fibbra, chì sò assai impurtanti per u funziunamentu propiu di u vinu digestivu.

A causa di a presenza di ingredienti bè necessarii, i benefizii di u melone durante a gravidanza avè esse apparenti, à dì:

In spite di fattu chì u melone hè veramente assai utili à i matri in expectante, ùn deve micca abusatu - in u periodu di l'expectativa di u zitellu a parte di ghjornu di questu berry ùn deve esse micca esse più di 200 grammi. Ancu parechji meloni si pò permette à e femine pregnant si avè diagnosticatu a so diabetes, gastritis, ulcera peptika u kwalunkwe mard ieħor kroniku ta 'organi interni. In tutti questi casi, prima di usu di sta cultura di melone hè cunsigliu per cunsultà u duttore.