Infruzione TORCH durante a gravidanza

Quandu parechji pruduttivi sò imbarate, ùn cunniscenu chì, à mezu à molti altre testi in laburatorii, sò stati studi di sangue di l'infezione di TORCH.

Questa abbrevia si furmaru da e prime littri di e infizzioni chì sò più cumuni in donne incinta. Allora, l'lettera "T" significa toxoplasmosis, "R" (rubella) - rubella, "C" (citomegalovirus) - citomegaliia, "H" (herpes) - herpes. A lettera "O" significa altru infizzioni (altri). Questi, à u turnu, sò:

No tantu tempu, l'infezione VIH, è l'infeccion da enterovirus è a varicedda di puddaru eranu agghiunciuti à sta lista.

Da e donne infizzioni amminstenu u zitellu?

Infruzione TORCH cù u gravidenza attuale hè micca una rariella. Hè per quessa i medici prestanu assai attente à u so diagnosticamenti è u trattamentu.

Sicondu l'infizzioni di TORCH si sviluppanu in pregnant women in different times, i so cunsiquenzi pò varià assai.

  1. Cusì, quandu una donna hè infettata cù una donna duranti a cuncezione, o in i primi 14 giorni dopu a fecundazione di l'ovu, a morte di u embriione hè casi inevitabbile. In questu casu, una donna, forsi, ùn sapia chì era fatta. Se persiste, ci hè una probabilidad alta chì u zitellu hà da malaties congèite.
  2. Cù u sviluppu di l'infezione di TORCH à un periudu di 2-12 simane, in regula, l' abortu spontane è si hè interruzzione. In certi casi, mentri mantene l'embarassada, u fetuu hè natu cun malformazioni di l'organi.
  3. In l'intervalu di 12-25 simpati, com'è u risultatu di sti infizzioni, i malatii infucitatorii di l'organi, sò difetti è difetti di u sviluppu chjamati falsi (deformazione di l'organi) sò furmati. Spessu, i sti zitelli sò prestiti un sviluppu.
  4. Infezzjoni di una donna dopu à 26 settimani cù sti infizzioni porta un nascita prematura. Di genere, un criaturu nascitoghju possa sintomi neurologichi chì anu variendu gradi di gravity.

Diagnosi

Diagnostichi ghjucanu un rolu impurtante in a lotta contru sti infizzioni. In ogni casu, assai donne ùn sanu micca à quale tempu di u gravidenza corrente hè necessariu di donate sangue per un analisi annantu à l'infezione TORCH.

Hè megliu di fà a prova davanti à a gravidanza, per esse trattu da prima in casu d'infezzione. Sì una donna hà digià pregnant, l'analizamentu deve esse almenu 3 volte durante tutta l'gravidanza. Questu hè dovutu à u fattu chì in certi casi, l'antichi in a malatia ùn puderanu micca esse detta da a seguita. A so assenza ùn pò micca garantà da esse l'absenza di a malatia, postu chì l'antichi fucalizza in u sangue dopu un certu tempu. Ancu l'identificazione di u patogenu ùn avete micca l'occasione di distinguishà a forma aguda di infezzjoni è carru. Hè per quessa quandu analizà u sangue di una donna incinta per infezzione di TORCH, l'indici pò esse normale.

Trattamentu

Quandu infezioni di TORCH sò detecati in una donna incinta, u trattamentu hè distinatu immediatamente. Hè cundottu, com'è regula, in un hospitalu, sottu u cuntrullu strettu di i medichi per a cundizzioni di una donna incinta.

Per trattà dichume di malatie, i antibiotici è droghe antivirali sò usati, chì sò prescritti da u duttore assistente. Comu sapete, cù a rubella, ci hè un crescenu in a temperatura di corpuscule. Per quessa, una donna hè statu riposu di lettu.

Cusì, per impediscenu u sviluppu di e malatie, ogni donna, ancu quandu a pianificà, hà da sottuponemu un scrutine per l'infezione TORCH. Se si trovanu, urgente bisognu di passà un cursu di trattamentu, dopu chì pudete aduprà a pianificazione di una futura gravidanza.