Puduleghju chì e femine in imbarcarete in u mare?

Cù u principiu di a staghjone di u estiu, a quistione torna urgente: hè pussibule per u femminile chì hà incinta in nàscita è nassi in u mare. Per capiscinu questu, hè necessariu di pene à tutti i prosa è cunde è ùn ti micca scurdatu di cunsultà un duttore, perchè pò darà un lume verde, si ùn ci sò micca contraindicazione.

Se ùn cunnosci micca per esse possibbili per e donne chì sò incinta in u mare, a so propria sensazioni è a voce di a ragione serà u migliore di cunsigliu. Dopu tuttu, quandu ci hè una minaccia di interruzzione, o u tempu hè già troppu longu, allura u viaghju à u fiumu cù qualsiasi mezzu di trasportu pò pruvucà a pene.

U listessu solu s'apica à u principiu - in u primu trimesteru, u cambiamentu climaticu ùn hè micca indispensable, postu chì l'adattazione pò esse cumplicatu da a toxicosis è a salute poveriore, è invece di benefiziu da u restu, solu u tormentu serà uttenutu. Allora l'optimu per u restu nantu à a costa marittima hè solu u sicondu trimesteru è u principiu di u terzu.

Per separà, avemu da esse cunsideratu chì e femine chì anu embarassada si puderanu bagnate in u Mari Mortu. Prima, u longu u stessu trasportu pò influenza nè à u gravidenza. Siconda, stu reservoir si trova in a zona di pressione di a bassa pressu, chì hè difficiuli di tuccarà da certi pirsuni, è di e femine chì anu pregnant. A better trip to this amazing place but unsafe to postpone until the baby grows up, and now relax in some place closer to home, without changing the belt climatic.

Benefieti di natatione in mare

In u primu locu, di sicuru, ci sò emozioni pusitivi da a so oppurtunità di scopra in l'acqua fresca in u caldu ghjornu di l'estiu. Questu hè piacevule è utile, postu chì u corpu hè lavatu da tempu, a pelle hè saturatu cù minerali di l'acqua di u mari, è i vapuri di iode necessariu cadunu in i purmuli.

Hè bisognu à bagnate in u mare per e donne chì incinta è per migliurà a stretchibilità di i tessuti perineali è aghjunta a flessibilità. Tuttu chistu facemu un rolu impurtante in u prucessu di pieno. Inoltre, a natatione hè una furmazione specifica di tutti i gruppi di musculus, chì hè assai impurtante per una donna - dopu à nàscita u corpu hà da vene à a so forma antica.

Per vede è cù un zanicu per una centu, ùn deve micca rinunziatu u bronzu. I sardi meditazione nantu à a costa facenu a pelle più atractiva è saturà u corpu cù a vitamina D, chì hè impurtante per u sviluppu di u fetus , chì à turnà influenza positiva in a furmazione di u sistema di u furmolu fetale.

E donne in u sicondu trimesteru, quandu a carica annantu à a regula lumbar rigala, natava, cum'è a nunda più, aiuta per trattà cù sensibulità dulurusa. Ma ùn sia micca fideltà, anch'elli di bravura o crochet - i movimenti lenta sanu più megliu. Prima di l'ingressu à l'acqua, hè necessariu di fà un attrattivu lattice in tutti i gruppi di musculus, è sopratuttu nantu à i so peri, per ùn avè micca pruvucà un spasmatu da movimenti insosondosi è di causa di a diffirenza in a temperatura di l'acqua è di l'acqua.

Avoidà l'eccessi, sia cun l'acqua è cù l'adopzione di bagni di soli, una donna incinta pò esse da u restu à u mare solu emozioni positivi è recargate per u tempu di u trasportu di u zitellu. Da u viaghju, puderebbe stabilisce ci fotografichi da a costa di u mari è l'ammirazioni cum'è unu di i mumenti più belli in a vita.