Oru di frutta 3 mm

Addumannenu una mamma hè un desideriu naturali di a donna, ma micca sempre l'embarassada hè chjucu. Cusì, se nota dentru à u ciclu menstruali di 3-5 ghjorni, è ci hè una probabilità di fertilizazione, hè dunqua piacevule à esse studiatu transvaginali di ultrasound. Hè assai probabbli, vi mustrarà chì in u vostru utru ci hè digià un novu "residente" - un ovu di 3 mm, u vostru avviziutu figliolu.

Dopu avè passatu un longu è cunghjuntu, chì principia cù u prucessu di fertilizazione è u passaghju per i tubi falluti. Avete improbabile di senterà nisini signalisi di gravidanza, ma un ovu di 3 mm hè digià vicinu, hè sviluppatu è hà tuttu u dirittu à a vita. In u monitoru di a ultrasound machine, pudete vede una formazione in gota o rinfurzata chì ùn ùn hè micca riflettente l'onda ultrasone. À un periudu di circa 2 o 5 simane, u diametru di u ovu fetu hè 3-5 mmicidi, cuntinueghja sempre di dividisce e cilestru e so crescitura è crescente. L' embriione stessu, è i so urgani embrionichi sò sempri cusì petite chì ùn ponu micca vistu nessun manera. Un ovu fetitu in 3 simane, in modu di regula, hè attaccatu à u corpusu in u tubu di l'utru, ma ci sò casi di a so situ "low", chì ùn hè micca una patologia à tutti. U to babbu hè cambiatu in un'antra in l'utru in cerca di un paradisu.

U tagliu di l'ovu fetu è l'età gestaciale

A machina ultrasonica automaticamente calcula u periodu di gestazioni massima precisa nantu à a dimensione di a càmera embrionaria. Piglià u tempu chì era necessariu per ottene sti paràmetri è stabilisce a data per a fusion of the male and female eggs. In ogni casu, l'ostetrizia empera una tècnica di calculu spiciale, quandu implica a calculazione di l'età gestaciali da u primu ghjornu di l'ultimu mesu. In regula, l'errore hè 2-2.5 simane è hè scumpiitu sottu à l'studii successivi.

Sè à l'ultrasound avete statu dichjaratu chì u dimenisimu di l'ovu fetu hè 3 mm, allura significa chì ci hè tempu per pensà à esse chjucu o micca. Pigliate stu dilema com'è seriu è responsibile quant'è pussibule.