Touring shoes

Ippudizanu un viaghju largu o una caminata, una attenzioni particulari deve esse dati à l'scelta di i scarpi, perchè depende da quantu u vostru restu. Li scarpi turistiche sò una opcione ideali per un tali avvenimentu. Ma ogni mudernu ùn hè adattatu per viaghjà. Chi razza di treccia di treccia per elli, perchè era chjucu, confortable è faciule?

Calzature aiutatimi turistiche donna

S'ellu hè una quistione di una staghjoni nantu à freta, da quì hè di valla a cura di qualchi punti:

  1. Stufe turistiche invernale avissiru avè un sole ribbed. Serà aiutatu à ùn esse risparmiata indispensevule nantu à a neve, è avete sentutu più cunfidendu.
  2. U mudellu duverebbe una superficia impurtante, in particulari hè una quistione di un calcariu. Sì avè bisognu à cullà in spuntà, dopu cù u so aiutu, pudete attraversà i passi in a neve.
  3. Hè calzoni sò duverebbe abbastanza grande è chjinate tuttu u zuccuni. Tali shoes cuddinu di manera perfetta u pede è aiutanu per evitari di stirenze, dislocazioni o feruti, chì sò cusì indelicabile in u viaghju.
  4. E, sicuru, i prudutti sò sempre bè cumu chì i pedi ùn micca frigorifíce in l'invernu. In ogni casu, inveci di u calzariu solitu nantu à a pelle, hè megliu esse elettu specialità termo-stivali chì sò costitu da e materiali speciali, coperto cù una membrana protettiva. Per via di e so pruprietà, i gattivi sò sempre caldi, è i pori cunduranu tutta l'umidità innecessaria fora, chì permettenu a pelle "respira". In tempu chì chiuviva, u capru protettive (a membrana) prutege i calzetti da averia mossu.

Se un viaghju di chjassi è pianificatu in a staghjoni cálima, vale da vende a scelta di i zuccheri di l'estate o di tutti i stagni. L'ultima opzione hè più pratica, postu chì ste cusì sò un effettu particular di "termos". Mantene a temperatura ottima secondu l'ora di l'annu. U mudellu duverà esse còmusi è d'alta calidad, è l'unica flexitura è ribbed.

Finalmente, vogliu nutà chì hè megliu per elettu pezzi turistiche in special stores. È prima di viaghjà, i scarpi chì anu purtatu per esse u callu è i ferite fora di a casa o di a civiltà.