U sacramentu di u matrimoniu

U matrimoniu hè un misteru, è à u listessu tempu l'Illuminazione. Hè a migliuranza di personalità. U sacramentu di u matrimoniu aiuta per truvà un novu sensu di vita per una persona, una nova visione di a so vita. Cù l'aiutu di u matrimoniu, i cômagi acquistanu megliu à l'altri. A so vita è a cunniscenza guariscenu un sensu di satisfacità è cumpreta cumpletta, per mezu di quale avemu spiritualmentu più riccu è esse prudenti.

U sacramentu di u matrimoniu hè un casale, durante u quali u prete è u sposu sò inculcati da vungalli di adulteriu mutuale.

U matrimoniu hè u misteru di l'amore. Perchè l'impurtante è u puteru creattivu di un vera amori hè l'amore. Hè difficiuli di spiegà stu sensu. Solu quandu una persona amata, capisce quale hè questu, chì ghjè u misteru di l'amore. Pigliò cù a so anima sana, cù tuttu u so core. L'amuri accumene quan cumencia à vede l'anima di u vostru amatori. No wonder l'antropologia Metropolitana di Sourozh hà scrittu chì u sensu hè più ch'è un sensu, hè "l'statu di tuttu u seriu". U sacramentu di l'amore per l'omu hè vicinu à un momentu chì vo l'avete vistu, ùn vulete pussallu o duminamu. Ùn avete micca u desideriu di aduprà micca in alcuna manera. Solu avè a ghjustificà a bellezza fisica è espirale di u vostru sceltu.

U veru amore si devu avè un fundamentu forte per sopra e venti forti di prucessi è per crecià più di una generazione di grandchilidi. Allura u misteru di u matrimoniu hè una di e parti custituenti di stu fundazione sali.

U matrimoniu, cum'è l'amore stissu, ùn hè micca datu facilmente, hè sempre necessariu di superà e difficultà chì anu sorgiutu, ma hè più faciule per fà solu cù solu. Per esempiu, a chiesa riferisce à u matrimoniu com'è una scola d'amuri, cum'è una fazaione, inveci di una alianza di persone psiculogicu i cumpatibili.

È hè necessariu ricordu di l'espunenti è di quelli chì sò preparati per inizià un novu periodu in a so vita, ùn deveru micca scurdate chì se decide di cunnette l'ànima cun una persona, in questa scola hè necessaria passà.