Cume diventà una bè mestieri di casa è a moglia?

Molti boli, sijovenu chì ùn anu micca tempu per elli, per u travagliu, è per e so famiglie. In casu, si avemu da piglià in parechje recenti simprici cumu di diventà una bona muggheri è mistress , quandu tutti i prublemi ponu esse risoltu senza difficultazioni spiciali. A cosa principal hè di scurdà di la mandibula è dapu una attitudine pusitiva.

Cumu esse una bona muggheri è mistress - tips

Eppuru, prima pudendu amparà cumu coccia bè. Perchè, invechjate l'età è a moda, ùn ci hè micca un omu in u mondu chì ùn piace micca l'alimentu casu. E, secondu, per risolviri u prublema di cum'è diventà a migliara esposa, senza masterizà i fundamenti di a cocciuta ùn viaghja micca. Ma hè megliu fà senza esperimenti, una scelta win-win è di cocilu i platti prediletti di u maritu.

Altri cunsiglii utili à cume esse diventate una bona donna:

  1. Ùn imputichèghjite l'apparizione di a famiglia - si pò salvà assai tempo, facilitate assai u vostru travagliu.
  2. Ùn serà micca spender. Eppuru, avete u drittu per gastru un certu ughjettu nantu à ellu stessu, ma micca à u detrimentu di u dirittu diferitatu per i pezzi di l'alimentu o di l'utilità.
  3. Cridite di crede in a putenza di a pulitica generale un annu à l'annu - hè l'ideale per neve è immediatamente l'urbe ùn serà micca pussibule. Hè megliu per nevarà ogni ghjornu un pocu, perchè almenu 10 minuti.
  4. Fate l'amici cù e listi: per un viaghju à a magazzini unu unu, per prugrammu di affari di cummerciale per una settimana - altru, per u menu di a famiglia - u terzu, per l'assignazione di u budgetu - a quarta.
  5. Ùn vi scurdate di a cunsulazione - in a casa ci deveru fiori, un mantellu nantu à a tavula, strisciante bellezza in cucina, ecc.
  6. Pigliate u tempu per u vostru maritu - parranu cù ellu, dumandate cumu si passava u ghjornu, dà cunsiglii, suggerenu un masaje . Ma ùn avete a paura di dumandà aiutu per aiutà à a casa - hà bisogna chì l'indispensibile è indispensabile in a casa.
  7. Assicuratevi di piglià u tempu è per ellu stessu, perchè per vede bè è esse bramatu di un omu amatu, vi vurria l'aspettu.