Cumu capiscu chì u zitellu hè fraud?

Infatti, spessu ci sò situazioni chì facenu pensà à quessa, ma cumu capisce si un omu cambiassi. Di sicuru, pudete suffriri in silenziu, aspittendu chì finiscinu. Pudete cumportà di manera diversa: affirmà una scena, accusendu a tradimentu di tradimentu , è dunque permette ch'ellu hè ghjurificatu è pruvà ch'eddu ùn hè micca culpable. Ma, è di colpu, ùn hà micca scrittu, è ùn pò micca solu l'arruvinà a rilazioni cù u vostru amatu, ma pudete perde per sempre. Cosa da fà in stu casu, perchè l'accusazione hè troppu seria.

Sì vi sò turmentatu da a quistione di cumu capiscia chì u zitellu ùn hè in male nantu à quì, scopri ciò chì a zenza di a psiculugia dice nantu à questu.

Cumu identificà u tradimentu masculu?

Per affruntà stu tema, utilizate l'osservazioni di i psiculoghi:

  1. Hà soru, un zitellu chì cambia è incisa à a so sposa, si sviluppa micca i ghjudicamenti ghjilosi è sospetti, guidendu guidatu da u so cumpurtamentu. Puderete organizà scèni di ghjilosu nantu à a vostra cumunicazione cù i culleghi, cumpagni di a classi, i vicini, ancu qualchì un pocu antu ùn hà micca vistu nudda special nel. Inoltre, ellu pudemu dumandà un rapportu per ogni minuti di a vostra assenza, per ogni SMS-ku chì vinia per u telefunu, per ogni chjamazione, chì facenu infinitu ghjustificate. In corta, attu nantu à u principiu: u megliu modu di difenda hè un attacu.
  2. A risposta à a quistione di cumu capiscia chì un omu cambia è ingannà si sarà bisogni à u so cumpurtamentu nervatu, finu à chì pigliate u so telefunu in e so mani, à u stessu tempu, quantu pratice, immediatamenti accumincia a mandà messagi d'ellu o chjamanu cusì , perchè ùn vede o ùn sèntelu.
  3. A quistione di cume e cose sò à u travagliu, risponde à ribilitazioni è di disprezzu, è s'ellu torrantà, ciò chì passa più spessu, dopu a question: "Perchè?" In risposta, principia à urdinaru è chianci.
  4. Qualchese a vostra preghjudiziosa inocue l'addivà irritazioni è agressione.
  5. Se ùn avete micca vivi nzemi, ma solu l'incontru, è u vostru novu riceve più rinfuzzatu di scuntallu, perchè ellu hè "stancu", "prima per cullà a prima", "quella chì ùn vulete micca", etc., è ancu chjama spessu e menu spessu, a quistione di cumu capiscia chì un omu cambièsta, sparisce per ellu stessu: è engana, è cambia.

Sì ùn ci hè nunda di similarii in a vostra rilazione, eppuru i vostri porsi è teme sò micca fundati, l'avete solu.