Ciò chì u mo maritu beats?

Sfurtunatamente, spessu si ponu scummiggiarii di e donne: "u mo maritu mi vittime", "hà risuscitatu a manu," è cusì. In certu, certe volte aggressioni masculi ùn trova micca manera, è venga à u fattu chì un omu vene di sbattione a so mòglia o u zitellu, utilizendu a so debule è diventendu un monastru domesticu.

Inoltre, questu hè solu u casu quandu una donna hà bisognu à vede a résilience di u so carattere è a forza di mostra, altrimenti a battaglia duverà per sopra un tempu assai longu.

Ciò chì u mo maritu beata a so mòglia?

Sì u maritu hè stata battuta, a bona scelta hè di fallu. Sì avete i zitelli cumuni, è ùn vulete micca parte di un tortore domesticu per quessa, pensate chì: serà megliu per i ziteddi à vede scènesi constanti di viulenza è una mamma maltrattata ca à vive senza un babbu? A psichia di u zitellu hè moltu fràggile, perchè s'è vo ùn vulete crià i zitelli in teme, da quì hè megliu esse.

Se ùn ci hè micca manera di viaghjà, aghju bisognu à cummattiri. Ùn pudete micca cambià a cruel nature, in particulari da quellu l'omu hà incapacità mentale (chì deve esse trattatu), è per quandu tutti l'attempu di persuasione, l'attitudina celluciva, u cumplimentu di e so dumande ùn devenu micca à u risultatu desiderate.

Eccu alcuni consigli chì ponu aiutà a facilità a situazione:

Perchè u maritu anche à a so mòglia?

Per quarchi femicili questu hè un misteru: perchè u maritu beata à a so sposa, perchè ellu hà sceltu, casatu è probabbilmenti ama. Per altri, a risposta hè evidente, è quistione i prupietà intellettuale, morale è altre di un such man.

A menudo, l'omi venenu e so dumandate, perchè pensanu chì hè dirittu: dìcanu chì anu indegnu a so forza, "puniscanu" a so famiglia per un fattu sbagliu, o simpliciamente a satisfaccerà a so bisognu di fà dolore.

In ogni casu, qualse mutivu chì u so maritu chjamatu, sò tutte e menti, ùn apene d'alcuni capisce i fatturi veri di tali cumportamentu: l'educazione dolce, i cumplicati cuncessi è a degradazione persunale.

Istruzione urfanale: què fà fà si un maritu anu u battutu?

  1. Avemu bisognu di scappari. Nuddu pò prumminti, si calmaru, o hè un respiu davanti à a seconda "round".
  2. Si ùn pudete micca esce, puderebbenu in la stanza cun u telefuni è chjamanu a polizia, e facenu cunnosce chì pudete esse tumbati (se u sposu hè veru furoso). In ogni casu, chjamate l'infurzatori politique: u so drittu hè di pruteggiri i panii è indefiuti contra a crudeltà, perch'elli vi aiutanu, è u maritu crede a prossima ora si pi piglieti un "cuncerta".
  3. S'ellu hè u maritu hè statu bè (ùn ci hè almenu una scarrata o bruise) - anch'ella chjamà una ambulanza: i medichi aiutanu à calmà u sistema nervoso di un maritu inadecuate, è vi esaminà.

A principal hè chì ùn abbiate micca paura di sta cruel persona (è di sposta, per via di l'attu di polizia, l'auturizazione hà da capisce chì u maritu puteva è u focu): avà era furttu, ellu hà scundiziu annantu à una donna dèca chì ùn pò micca risponde, ma imagine si Ghjumentu era un omu un paru di volte più forte chì ellu, ciò chì diventerà di questu maritu cusì? Cusì, u megliu pudete a darle u so cumpurtamentu normale, è affirmate chì ùn ci hè micca impunità. Ùn valite rilazioni cù una tale persona, è cercate l'opportunità per rutti. Tutte e misure contr'à a violenza pò esse solu un effetti temporale.