Casalinga in u stile ucraina

Eghjoghja ucrainu è famosa pè i so bè ghjateve. In i vechji ghjorni, una zitella preparava per cumincià à casare in u castagnu cumincià à a primavera per broddu u vestitu cù fiori è decorate cù cilesti. In u nostru tempu, i casali sò ghjocati l'annata, è micca solu dopu a racoltazione, maestri veri unificanu unicamente un vestitu cù roselli rossi è altre wildflowers.

I vestiti u vestiti ucraini spessu sottuvianu un stissu scurusu, perchè si vedianu i calzelli - stivelli russi tradiziunali. A cima di u vestitivu s'utiliava per esse fatta cum'è una cammisa, ora pò truvà corsethe corti profundamenti. A faglia di u vestitu di a bride hà un'armanta luminosa luminosa grazie à l'assemblei di tissenza.

I vistimenti tradiziunali di ucraini sunnu famusi per i muderni bordati è i fiori. U vestiti nziesi uccidinali si sorpassenu cù a so bellezza, nantu à i lizziosità biancheria lucchetti bordati cù fiorite fiori è giallo fiori cù stufi frischi herbiglii.

A necessità à u cinturione russa di a bride è di novu bordate u stessu ornamentu.

Ricadiu hè presente nantu à tutte l'attributi di u casu - hà hà sviluppatu u mantellu nantu à e tàvule, una pettine di u pane chì si trova. U capu di a sposa hè cuparta cun una corona u corru uvizzu uccidintali cù cintes, hè scatula da i fiori silvestres o una impatrunita culura hè creata da u material artificiale, per esempiu, da un satin di brillanti. A guirlanda hè macchina cù a camomile - un simbulu di giovani, amori è fideli, è poppies, chì trasmettenu a passioni è sfascià a bellezza di a chjesa. Tradizionalmente, a corona hè cunsiderata unu di i simboli più impurtanti di u populu ucrainu.

U sposu si veste una cammisa bordata di bianchissia bianca, bianca o russa. Nantu à u capu, u futuru maritu, siddu vulissi, ponu nantu à a so papakha. U vestitu di u ghjuvanottu ùn cuddisce nant'à e tradizione ucraina, cum'è una corona femina.

A decorazione di u casu in u stile ucraina

A festa di a festa hè più cumentu per esse "festa di u mondu sanu". Eccu micca pigliatu cù una modesta mesa di buffet, ma ti cumprà i toli ricchi cù tutti i tipi di platti. Ùn pienze micca chì u bacon hè u platu principaru di ucraini, hè un populu abitanti, in a cucina di quale puderete truvà una varietà di platti diliziosi.

U tavulu hè impauritu cù un pappu maiò di castaggio ucrainu, chì hè furnitu sicuendu una ricetta speziale è sustituce u nostru pastellu tradiziunale. U paniu duverà esse volta per chì i ghjovani ùn sò micca spetta di "corners" in a so vita di famiglia è i ghjorni steppendi in destinu.

Se ci vulete stabiliscerà a tavola cun un pastu d'un casamentu, u ordine in u stile ucrainu, per esempiu, pudete decorate a so cima cù u Cossacksu ucrainu, è di cume create fiori campi di zuccherinu - girasoli, cornflowers, poppies e chamomile.