Cunsigliu di i psicologu: l'affari constante di u maritu - chì fà?

Ogni donna vole chì u prublema di infidelevule di u còrciu ùn mai tocca a so famiglia. In ogni casu, nimu ùn hè immune da u casu quandu un omu fa accuminzà una relazione à u cantu. Sti pò esse cumunicazione curretta o casuale, o relazioni longu chì s'amultanu da l'altri. Un amante constante hè periculu perchè pò esse divuziunciu un matrimoniu o pò dà nascita à un figghiu illegitimu à un omu, hà da a so lotteremu. A donna spessu ùn pò capisce micca chì un omu hè una mistressa constante, prova di rializzà i so sbagliati è l'agisce bè. Cuntene ciò chì i psiculugini cunsigliate in questa situazione.

I cunsiglii di i psicologu: cumu si u maritu possi una amante permanente?

  1. A causa di a tradenza, in regula, hè insatisfacción cun una vita famigliali. Fighjite una volta è pruvate capisce ciò chì hè u prublema. Dopu quandu a crisis principia a vostra rilazione?
  2. Ùn fate scene di gelosia è scandali. Inoltre, ùn hè micca necessariu disprezza i sbagliati à mezu à una finestra in un fitu di còllera. Questa situazione ùn pò esse agghicassi, è ancu di passà in l'ochji di u maritu è ​​di l'altri scalirazziunisti histerezi. E a vittima in questu casu serà u sposu.
  3. Se u matrimoniu hè cunclusu un pezzu assai longu, una donna hà duverà esse da l'esterna. Forsi quandu hà firmatu à vede tutte e si senti per u so cumpagnu. Quandu una donna ripiglià u so attratore attraversu, hè prestu attenzione è l'instincte di u pruprietariu arruspigghia in l'omu. Pensa da u so cumpurtamentu, in teme, chì a so moglia puteva acquistà altru.
  4. Per capisce è pardunà a traizione di un omu ùn hè micca capacitu per ogni donna. Prima, avete bisognu di cumprenderà i vostri sentimenti - vi vulete vivi cù questu omu, crià i zitelli cun ellu è cumprà a vita. Sè decide di mantene a famiglia, avete bisognu à chjude à u vostru còmpiu chì questu hè l'ultima eventuale è ùn deve più pardonu.
  5. Statistiche dimustrà chì in a situazione di traitazione d'un omu, ellu stessu da a famiglia à a patrona ùn fessi raramenti. In a maiò parte di i casi, hè a donna fatta cù u divorziu. Se ci hè un desideriu di priservà u matrimoniu, ùn avete bisognu à dì à nimu di ciò chì hà successu è ùn avete micca implicà i zitelli in questu. Hè impurtante di cumprenderà a causazione di a infidelità è discussa tuttu cù u vostru maritu per pudè piglià a decisione correcta.