Sposu perfettu

Ùn hè micca un segredimentu chì quasi ogni femina rappresentante sònnii di un "prìncipe di un cavallu biancu" da a zitella. E, sicuru, ogni à u stessu tempu riprisentanu un kind di u so omu, da quale puderia orgogliamente presente cù u "diploma di un maritu ideale" dopu à u matrimoniu. Ma chì qualità hè quellu carattere? Intendemu di scummigghiari.

"Cusì ùn vò micca di vìviri è micca fume, è sempre devi fiori ..."

I fiori è micca solu di i vacanze, ma ancu l'absenza di i malascimenti - certamenti un grande plus, ma questu ùn hè micca tutta a lista di qualità, per scrive un ritrattu di u maritu ideali. Ancu sè spessu i zitelli sò guidati da a regula "amore di u malviziu" è elettu u zoppu chjucu, però i più impurtanti sò, prima di tutti, qualità umana simplice. E quandu insegna à i so omi cumu di diventà un maritu ideale per sperientu di certi rigioni:

  1. Prima, sicuru, hè puru, neta, attraente, preferibile sportivi. È ancu intelligente, affidà, curaggiu, gentile, calmatu è cunfidatu.
  2. Per amà i zitelli, possu sempre sceglie pè a vostra famiglia è pronta per sustituverà u vostru spalle forte in maschili.
  3. Siconda, per valurizà cum'è una persona, per esse interessatu in u vostru munnu internu, per godighjà i vostri successi, per esse sustene in casu di scunfitta.
  4. Tercero, hè assai impurtante chì u vostru omi cuntinueghja a cura di voi è dopu u matrimoniu, è micca solu à u principiu di a vostra rilazione.
  5. Ùn aghju micca attentatu, perchè, quarchi cosa hè abbastanza per parlerà solu per esse à sente l'altri.
  6. Aghju ricurdatu di l'aspettu di tendernessità: quandu partite pè u travagliu, ghjunghje almenu una buccia, è quandu tornu à a casa di u travagliu, aghju sullofonu chì avete sèntelu immediatamente chì era aspertu è cuntentu di vedà.
  7. Mimbranze, u so amatu, i maraviglii piacevuli: per esempiu, invistitu in coppola in una città in un bagnu chiamatu.
  8. E, sicuru, hè assai impurtante per guardà a passioni dopu à u matrimoniu, perchè per noi, hè cusì impurtante per e donne per sente chì ci hè attrattiva è vulintà, anche ancu à l'anni passati in u matrimoniu.

Lu maritu ideali hè a so mòglia

Pudete cunsumà infinitamente, ma ùn scurdate micca chì prima di un maritu ideali ùn hè micca successu senza una mòglia, una donna sàvia. Pudete tene qualchì educazione terzu cum'è vulete, ma quandu a ragazza ùn manca di saviezza, hè improbabile di esse felice in u matrimoniu. I psicologichi anu studiatu studii successu allianzii è hà concluciu chì i donne chì sò in un cuntenutu felice cumportanu di parechji maneri simili.

  1. Prima, cunsultate i so mariti. Allora l'omu hè prestatu: cunsulta - volenu chì l'anu rispettu, quellu chì hà bisognu.
  2. Siconda, ùn utilizate micca i negattivi in ​​una conversazione, ma cumunicà cù u vostru omu in una lingua "positiva". Per esempiu, "ùn ti scurdate di chjamà", basta à cambià à "chjamate bisognu".
  3. U terzu, tendenu a tendernessezza, affettu, perchè elli sò sti qualità assai generosamente apprezzata a natura di a donna, perchè ùn l'utilizanu micca?

U significatu

In ogni casu, nunda perfetta in a vita ùn hè micca succorsu è hè sempri megliu d'observà u equilibriu, adendu à u mezzu d'oru. Dopu tuttu, si tuttu era eccezziunale perfetta, era solu avventura avvisu di vive. Certu, ogni ragazza hè u so ideale unicu, ma ùn deve esse bè ùn micca cù e qualità positiva separata di u maritu ideale, vi vera in u so sceltu, primu di tuttu, a personalità sviluppata è esse felice vicinu d'ellu. Ricurdativi chì dicenu "ùn amate micca per qualcosa, ma spite de". E se avete trovu una persona, perche di difetti, ma cun quale pudete mette, è ancu cum'è questu - questu hè u vostru omu. In cerca di l'ideale, a cume principal hè micca per perdienti.