Letteru à u sognu di parting

A dicu à l'amore ùn hè micca faciule, ma hè più difesu di truvà paroli per dicinu l'addiventanu à l'anziani amuri. Dopu tuttu, spessu, a decisione à parte vene à a mente di una di e coppiu, è da u desideriu di cumincià una nova vita, bè ricordi, pietà è teme; tuttu questu hè mischju in una grande confusion, una petra pressu in u cori. E da molti ghjente di decide di scrivere una lettera, perchè cun u so aiutu, pudete evità l'emozioni inutilevuli è prutegrate da i paroli inutili. Ùn pudete micca fà stu tornu, ma pudete corrette. Quantu scrivite una lettera à un omu amatu nantu à a parting, o ciò chì dà scrive dopu (se a discussioni finiscinu cù un tresttulu o un insulte profundo), avemu da parlà oghje.

Certu, vogliu scrivite una letteraria di bon bonifiziu, ma ricurdate chì voi dicu à l'omu di parting, è una persona amatrice hè capaz di vede un glimmeru di speranza in qualchì parolla calza. Allora prima di tuttu hè bisognu di fà cunnosce chì u mutivu di a vostra decisione. Cusì, componi una cosa cum'è una struzzione per scrivà una carta di cedera:

  1. Prima, tira fora tutte l'emozioni. Pò esse spressione una carta di carta, vendi nantu à ellu è u dulore, u resinimentu, è teme. Ùn aghjunte micca - hè impurtante per voi avè riunite di i vostri sentimenti per restitu l'ordine in i vostri pinsamenti è in u caosu di emozioni.
  2. Abbandunate stu primu littirariu sia nantu à a parti. Se una nova onda cresce, pudete supplementà (in questu casu, sicuru, hè più cumentu per creà un documentu elettronicu). Riturnà à quellu chì site tranquillità è analizà.
  3. Dopu un pocu tempu, pusendu per scrivà una lettera per u to amatu - hè urdinatu di dettu di a splutazioni. Pone a versione in prima di voi, è pensate à ciò chì vo avete scrittu da u primu puderete vede da infurmà à l'antica.
  4. Pensate: se l'lettere deve accusazioni. A fine, se a raghjoni di u scursu hè a so attitudina sbagliata, pudete francamente dichjarà cusì, ma ùn culpete una persona troppu - ùn pò micca risponde o oghjettu à sti attacchi. In ogni casu, finiscinu cu a frasa di u pirdunu.
  5. Verificate chì a causa di a separazione hè chjamata chjaramente. Hè bisogna esse clarificate è categoricu, se, sicuru, voi parti, è ùn pruvate micca à risolve i prublemi accumulati.
  6. Grazie, u ghjovanu per tutti i mumentu bonu chì eranu trà voi. In particulare, sè vo scrivite una lettere chjama dopu à parting. Ask for forgive and wish it happiness.
  7. Appressu a seconda lettera cum'è a prima. Ritorna à ellu in un ghjornu o dui. E vostre sentimenti sò sinceru? Intese veramente pardunà è deside a felicità à a prima persona? Sì ùn sì micca, perchè ùn avete micca bè infurmatu. Forsi averete bisognu più tardu, cusì pruvate à "appuntamentu" i vostri sentimenti à a lettera, è micca vicerezza.
  8. Mentally, accuse adieu à a lettera è cù un anzianu amatu. Ùn cunfigurate micca per riceve una risposta è sguassate tutte e ligne chì suggerenu un dialogu. Inutili, a lettera di separazione turnarà in a currispondenza trà i carchi. E serà difficiule per voi di mette un fini.
  9. Se vulete trencà cun cunseitore legittimu, da esse preparatu per u fattu chì l'lettera di separazione ùn ti salvarè micca è u vostru maritu da e partenzi sussegwenti. Cusì, pruvate a essiri lògicu, cunsistenti è decisivu quant'è pussibule. Ùn hè bisognu di scupriri a rilazioni è accunsenu un divorziu - cum'è adulte, vi pudite discutite micca nantu à u telefunu.

Quandu pudete mandà a lettera, ùn hè micca esce per una risposta. Ùn analizà micca e ùn dubbiate micca. Avete dumandatu u pirdunu è pardunatu. Dint'à oghje avà hè liberatu è millaie di viaghji cumu si pò scopra à u vostru destinu.