Casalinghii

Oghje, vittienti di e grande cità, e persone chì sviluppanu attivamente una carriera, sò sempri pensendu annantu à una varietà di rilazione, cum'è sposi d'ospiti. Ma chì hè un spetu invitati?

Hè chjamatu ancu extraterritoriale, questu, i cô esse cose à vede in territorii sfarenti, riunite à u desideriu mutuale. Hè ancu possibbili di mantene vacanze cunghjudizii, vacanze, una longa cunvivimentu, ma à u listessu tempu i cô esce ùn anu cumande una casa cumuna. In altri altri, i cô còni sò liberi da l'altri è l'oblastis familiari, ma, a rigioni di relazioni libri, u matrimoniu d'invitati sustene a fidelizazione di e partiti, è ci hè ancu stampatu in u passaportu.

I caratteristiche di a vita in un casu d'invitatu

U matrimoniu d'invitiari hè generale annantu à u futuru maritu è ​​a mòglia sò e persone chì sò assai offruti è indipindenti è ùn volenu micca perde a libertà à tutti. Inoltre, l'aderenti di i sposi di l'ospiti crede chì a cohabitazione longa mina sentimenti è romanza, è i partenari ùn rispettanu è apprezzà l'altri. Tuttu questu in u matrimoniu di u mistieru pò esse evitata - i cô escemi sò veddi solu per u desideriu mutuale è i so prublemi di u ghjornu ùn ci piace micca. Chì sò i beneficii di avè un bellu d'invitati?

Righjunimenti di u clientele sò spessu scelti da e persone creatori, chì necessanu spazi liberu, cum'è l'aria o quelli chì sò in viaghjatore constantemente. Per u restu di u populu, un casu d'invitatori pò esse diventate parechji inconvénizie serii. Per esempiu, sti rilazioni sò pussibuli solu se a donna è u maritu d'invitati sò pòpuli rìsichi sani, senza nisun prublemenu chì existenu in a cumunità. Dopu tuttu, u sposu di l'invidieci rischi à annunzià à u minimu deterioru in a situazione finanziaria di unu di i partiti. Inoltre, ùn pò micca esse una malatia o deterioru in a qualità di u sessu. In u matrimoniu di u mistieru di l'oblughiali spiciale, i partenari ùn anu nimu in fronte di l'altri, è si unu cece di trattà a cosa, a rilazioni ùn cede senza unnecessary conversations.

I psiculologi ùn anu micca cunzidendu stu tipu di matrimoniu per esse seriu - a maiò parte di elli chjamanu tali rilazioni un farsa. Perchè e parolle so ghjucate micca una vita di famiglia, ùn ùn si atreviu di cummittà à una altra persona. Cusì, a famiglia hè sustituitu da un sustegnu di livellu bellu. Ma ùn ci hè una parolla chì i sposi di l'invidie ùn anu u drittu di esse, in ogni modu, solu un tempurale. Dopu tuttu, si una persona ùn ponu micca permessu di un altru in u so territoriu, significa chì ellu circate u megliu, forse una opción più còmicu. Ma ogni modu, ùn pò micca esse nigatu chì i sposi di l'invitati, mentre chì destinate à creà cumuzioni massima per i dui partenarii, ma ponu avè parechje momentu difficili, sopramente se a coppiu pensa à i zitelli.

I zitelli in u matrimoniu d'ospiti

U matrimoniu di u mistieru ùn escludere micca l'apparenza di i zitelli, ma u so nàvolu hè in generale prediletti da a coppia. Pigliate i zitelli o a persona chì pussidia un'ecunizazioni per a so aspettazione, o a cose accunsenu rispunsabilità, ma in primu a mamma hà da esse cura di u zitellu in ogni modu. Ma a maiò parte di u tempu chì a crescioni cascata nantu à e spalle di a mamma, u patri duverà a participazione mediocre in a vita di i zitelli - una sort di papà di u ghjornu off.

I vincerei di l'ospiti, di sicuru, sò i so vantaghji, ma pare chì ùn anu mai rimpondate una famiglia sia cumuna: vogliate vede a vostra persona nativa ogni ghjornu, è per questu pudete sacrificà un pezzu di cunfortione persunale.