Gimnastica tibetana

Gimnastica rejuvenating Tibetan lamas "Eye of Revival" divintò cunnisciutu per l'opere di Peter Kalder. In u 1938, u so libru "U Eye of Revival" hè publicatu, cuntendu di a gimnastica miraculosa di i monjos Tibetiani, chì dà a ghjesu è a longevità. Subsequentemente, parechji tradizione di u libru apparsu, è u nome di a ginnastica hè statu traduzzione ancu di manera diferenta. Piuttostu spessu, pudete truvà nomi cum'è "Gimeni putenziali cinque perle", "gimnastica di i monichi", "Giunstica tibetica di l'organis internu", "Gimnastica rejuvenating tibetan". U nomu ginnastica "5 perlasi tibetani" hè ricevutu per u numeru di esercizii cunsigliati per u usu generalizatu. Ma in fattu, a verra gimnastica di i monaci Tibetani si componi di sei attivitati rituali, chì quellu chì hà a so influenza in l'energia è a struttura fisiulogica di l'omu. U seculu sianu esse realizatu quandu u practicante adherite à una certa manera di vita. Ùn hè sempre degne degnu à pagà l'impurtanza di u cumplimentu di e cundizioni per l'esercitu di e sei attività rituali, in ogni casu, ùn anu abbandunatu e règule quandu si tratta di pratiche di energia antica. In certi fonti, l'accentu hè fattu di a relazione trà a ginnastica di i monjos Tibetani è l'insignamenti di u sufis, chì hè ancu utili di quelli chì si pensanu di spira in l'essenza di l'attività rituali.

Questi cunsiglii chì praticheghju cumpetibile di ginnastica "cinque perlasi Tibetani" pò esse utili per quelli chì sò solu da applià a cunniscenza antica per u rejuvenecimiento è a riabilitazione di u so corpu.

  1. Prima di tuttu, hè cunsigliu di leghje a fonte originale, questu hè u libru di Peter Calder "L'Eye of Revival". Un puntu impurtante hè a traduzzione di u libru, hè chjaru chì u tradutturale hà avutu l'experienceu in traduzzione di tali literatura.
  2. Ripetennu l'esercitazzioni di i ginnàstica tibetana "cinque perle" hè necessariu d'observà a precautioni di salvezza per ùn dà a vértebra di cervica. Ogni accultura rituali hè realizata in una manera cuntrullata, hè impurtante d'esse à u corpu è per evitari i sviluppi sudden. E devlecullazioni di u collu è u spartimentu sò fatte cun pruduttu assai, a testa è u troncu ùn si pò micca curvarà, ma daveru per chì a spine stende, in quantu à spalle.
  3. Ginnastica di i monjos Tibetani cinque perlasi necessa un furmazione fisica, senza ellu ùn hè micca difficili per fà l'esercizii. Hè impussìtellu di evità l'eccezziunazione è u travagliu, l'eseriti sò maestrati secuenzialmente, è e carichi aumentanu gradualmentamente, in cunfurzzione cù i raccordji richiesti di u libru.
  4. A ginnastica pò pruvucà un aggravamentu di malatii è l'aghjunzione pò esse ingressu à un annu. Sì a circà l'aiutu medica, tutti averebbe decide di u so propiu, dapoi a gravità di a malatia è l'altri fatturii individuali. Certi pratichi puntanu chì si persinu a so studii, a prossimu risurrezzione vene dopu à l'aggravamentu.
  5. Molti pratichi riteni chì di l'esercitu in u corpu ci sò assai cambiamenti pusitivi, cumpresu un fimente rejuvenating. Storia di gimnastica tibetana "Eye of Revival" è per a perdita di pisu, cum'è l'attività di u corpu hè normalizzata, cumprese a risturazione di u metabolismu. Ma, però, unu ùn deve micca esprimi miraculi instantani da gimnastica. Per avè risultati, hè necessariu di piglià una attitudine rispunsevule à l'eserciti, di furmazione di furmazione regularmente, è micca dettitu.