Chì ci hè u benefiziu di u cummerciu in u mercatu?

Cû avventu di superiè superiore di l'autore, ancu in i cità è i paesi più persunalizati, u cummerciu in u mercatu hà cessatu di portà un bonu ingudu, ma per una certa categuria di merchenzie, i compratifili solu esse. Comu prumudica mostra, certi beni sò cumu acquistatu per un prezzu più prezzu è ancu di grande qualità. A cumerciu di u mercatu hè benifiziu - in stu articulu.

Chì cose è vantaghju à u cummerciu di u mercatu?

In a categurione di merchenzie chì ùn anu mai chianu è sò sempre in una grande dumanda, elli:

  1. Carni, grassu, frattaglie. In u mercatu cù questi beni venenu à u cummerciu di i paesi è i paesi, chì si sò cultivati ​​porghje è vignaghjoli, per quessa a so qualità resta in una altitudina, chì ùn si pò micca dettu nantu à a carne, chì hè rapprisintata in prestiti supermercati. Inoltre, hè necessatuamente verificatu da l'autori regulatori, perchè ùn abbiate paura di cunghjuntà.
  2. Quelli chì si intaressi à quali prudutti sò pruduzzione à u cummerciu in u mercatu spontanimu, pudete risponde à i vegetali staggini, frutti è baga. Eppuru, ci hè una gran tentazione per cumprà un pezzu in un supermarchu in l'inguernu, ma deve esse ricordati chì diversi prudutti chicchi è pesticidi chì anu da tratta sò rispunsabili di a so safety. E vitturi staggiani è i frutti cultivati ​​nantu à i letti di i lucali lucali sò liberi da st'accicenzi, è u prezzu per elli, per regula, ùn "micca muzzicatu", perchè i prupietari ùn deve micca bisognu di gastru nant'à u trasportu.
  3. I sustanzi chìbbii di u salute, tutti i tipi di fertilizanti, i mezi di distruzzione di insetti, di pinturi è di vernici, ecc. Sò sempri in una bona dumanda, è u tempu ùn privi in ​​a certa manera di salvezza, è cusì hè una excelente opción per quelli chì pensanu chì hè prufettuve di cummerciale in u mercatu in u invierno.
  4. Mediequipa, tedesce, gioielli. U prezzu di tali merchenzie, com'è regula, hè bassu, per quessa ùn hè prufessiosa per elli à u cummerciu in pavellioni coperculati, induve tutti i profitti seranu "manghjatu" da l'affittu. Inoltre, per costumi caru, e donne spessu accede à boutiques, ma cumprate mercurie spiciali in spuntane.
  5. Quelli chì si intaressi da esse prufittu à u cummerciu di u mercatu di i veturi, vale nutà chì questu ùn hè micca a più scelta per l' affari . Prima di tuttu, i vestiti ùn avianu nunda di pruvà, per questu u vende hè perde a mità di i so cumpunenti poventi. Hè assai impurtante per studià a dumanda, per capisce chì partiti particulare di i vestiti di a ghjente aghjustanu è di presentà din in u mercatu particular.
  6. Articuli di casa, cumu e termometri di vetrina, cordi d'estensione, linternasi, etc. Sò sempri in prezzi è ci hè sempre a dumanda per elli.