Etiquette empresarial in u travagliu prufessiunale - i reguli basi

L'Etica significa un settore di normi di u cumpurtamentu umanu, è se stendu sta definizione in un campu prufessiunale, l'etichetta cummerciale hè custituitu da i principii di a cumpurtamentu di i persone dipenditu à l'attività imprenditoriale.

Qual hè una etichetta di affari?

Cume una persona rispettu di e regule è di cunvenzione di l'etiquette di l'affari, a so imaghjina cum'è un omu di l'affari dipende. Grazie à questu, una stampa positiva hè furmata in l'ochji di i partinariati, acquistendu un colore di persu persu. Principi di l'etiquette empresarial include:

  1. Honesty and decency . À un omu di l'affari chì hà intruduttu una volta, ùn ci hè micca più di fiducia, è a reputazione ferma a crisa per sempre.
  2. Libertà . In l'affari di i so cuncurrenti è i partenarii, ùn hè micca accettatu per interferiscenu.
  3. Tolerance . In relazioni cù e partenarii, ùn pò micca esse micca a rugosa è u cunflittu, ma se cumporte cunsigliu è delicatu, pudete spende l'anguli aguti è avè un cunsensu.
  4. Ghjustizia . Stu principiu di l'etiquette di l'affari hè basatu annantu à u ricunniscenza di l'individualità di una persona, una stima objettiva di e so qualità personali è di cumerciu di l'affari .
  5. Cumpagnia di u cultura . Questu hè, ogni omu di affari must be una persona culturale.

Reguli di etiquette empresarial

I rigioni di i cumpurtamentu è i rilazione di i persone in u situ di travagliu sò di grande impurtanza, chì l'etiquette di l'affari hè a listessa secular, ma cù elementi di l'esercitu. Eccu, a subordinazione hè di a prima vanda, mentri l'età è a paragenda di gèni sò datu pocu impurtanza. Eccu alcuni di e regule immutable:

  1. "U tempu hè soldi" - cusì dì chì l'affare di spirimintassi chì valenu a puntualità più di tutti in cumpagnie. Se una persona ùn pò micca organizzà u so tempu, cumu pò esse di cooperà cun ellu?
  2. Ritenimentu di i sicreti cummerciale. Un impiigatu chì dichjara per piazzate in un novu compagnie è divulgate l'infurmazione confidenti assicuta in un vechju postu di travagliu duverà dinò un giorno.
  3. Per fà affari. A scola di a carriera hè stimulata da quelli chì travagliavanu, mentri àutri sò stati prumessi in i so affari.
  4. I reguli basi di l'etiquette empresarial includenu l'accuglia di e delegazione per u protocolu. Hè necessariu di sapè cumu ghjustu cummincià, imagine è piacerebbe persone, cunziddiu a peculiarità di e tradizione naziunali.

Etiquette business di u situ di travagliu

A persona pò esse sgagata in a vita di ughjettu è ancu in u cautu per vede qualcosa di l'urganizazione, ma à u travagliu ùn pò micca pagà. Etiquette in attività prufessiunale hè fatta nantu à l'ordine di u situ di travagliu, perchè hè un riflessu di l'ordine in u capu. Ùn hè micca pruibitu di avè alcuni persunali privati, per esempiu, una foto di una famiglia in un quadru, ma ogni articulu ùn deve avè u so postu propiu particulari, ma in generale sò tutti sanu manteni in forma è pulita, perchè hè a garantia di produtividade è cunfortu persunale.

Etiquette di corrispundenza cummerciale

Tutte e lèttere deve esse scrittu in un modu di cummerciale. Fràminti straneri, digressioni lirica, parasitic, "acqua" è cusì in u mondu cummerciale sò tabù. Accurate and correct construction of phrases, u minimu di turni participali è aggettivu sò benvenuti. L'ortografia, a punctuazione è u vocabuli pò esse perfettite. Fighjendu l'etiquette di una carta di cummerciale, u mandigendenu sfascia in u so rispettu di u destinatariu. À u listessu tempu, un certu paper, stampata di a cumpagnia si usanu, l'indirizzu hè stallatu bè corremente. U documentu deve esse fiduciale, evidenze, oghje è convincente.

Etiquette di cunfrattu telefuninu telefunicu

Parrannu à u telefunu hè un artu sanu è in ocasu un telefunu chjamatu puderete risolse qualcosa chì ùn hà micca succorsu durante a reunione preliminali o nigleazione. L'etiquette telefunale prupone a rimuzione di u tubu dopu a seconda terza campana. À u listessu tempu, u chjamante principiate a cunversazione cù un salottu, apparissi è introducesi l'interlocutore in u cursu di u prublemu, è dà 45 seconde. Per a discussione di a situazione stessu, pò piglià da 1 à 2 minuti, è a retira tira 20-25 seconde. Se una decisione finali ùn hè micca fatta, vale di negocià una seconda chjamata à un certu tempu.

Etiquette di rigali in u spaziu di cummerciale

Tuttu a persona hà aniversarii, anniversarii, altri posti solenni è hè felicitatu micca solu da i so parenti, ma ancu da i so culleghi. L'etiquette di una persona di negocios impona i so limitazione nantu à questu prucessu, è in fattu hè sempre necessaria di esse chjappu di sceglie un presente per i sughjetti di u cummerciale, chì prumu l'attenzione è u rispettu, gratitenza è interessu in a cooperazione. Etichetta cummerciale facilita a divizzione di rigali corporatività in e seguenti categorii:

  1. Souvenirsi corporate - artefacts con un slogan o logotipu di l'impresa.
  2. I prodotti poligrafichi - notebooks, organizzatori, rini, cartellini, etc.
  3. VIP-rigali. Tali prudutti sò fattu l'ordine, piglià in cuntazione a natura, passatempi è altre preferenza di una persona particulare.

Etiquette business per i femini

Differenzi giudizi ùn sò micca vinuti à a prufonda, ma sò dinò cunfirmati. I fonti di l'etiquette di l'affari sò tali chì l'omu salute à a donna prima cù a donna, ma se si va à a cumpagnia di l'omi, prima a so cumpagnia viaghja sola o in cumpagnia di una altra donna. A prima manu hè datu à l'omu da u rapprisentante di u sessu dèttili è ùn deve micca chì un omu chì hà da aperta a porta davanti à ella, saltendu avanti - questu hè sempre fattu da quellu chì hè vicinu à ella, è tira a cattura per ella.

Etiquette in vestiti per e donne

L'apparizione di una donna hè identificata cù e so capacità, cusì untidiness è mancanza di cura sò inaccettuli. Ùn hè ricevutu è una brillantissima figura chì chjamava una sfida à a sucità. A scelta ideale hè un vistitu classicu di color laconiu. Quantità dipende nantu à l'etiquette di l'affari, a larga di a fasa sia accurdate à i ghjinochje, è ancu una donna devu ancu aduprà una stufa di calore forte o calze. U calzate sò sbagliati nantu à u piuvale cù almenu un nasu chiuchju è u piu. I capelli si deve puliti in un pittore sicuru, l'accessori sò adatti à u minimu è selezziunate in armunia cù a robba.

Etiquette di u casu pè e donne

Inicialmenti, era usatu per fighjà rispettu è reverenza, è in u futuru, e funzioni di u caprettu foru riveduti. I règule di etichetta per e donne sò menu strinti in compazione cù l'etiquette di l'omi. À u travagliu, una dama pò trattà cù i so dritta diretta senza rimbursà u so capicucinu, se questu hè parte di u codice di vestitori prufessiunali. Etiquette di a cumunicazione cummerciale prumove a prisenza di un capimachju in i manifestazioni publici - edifiziu in té, lunch, durante a rappisintazione di l'himnu è a furmazione di u bandiera. Ma si u tocca hè designatu per a staghjoni di u friddu, in a stanza hè livata.

Etiquette business - manicure

E mani benete - parte di l'imaghjina, per ùn fà micca impurtanza chì ùn pò micca. Etichetta Femina provene una visita norma à u maestru di manicuranza. U vernice bleached pò spoof l'impressione generale, perchè s'ellu ci hè micca a pussibilità di l'aghjurnà, allura u coperchio hè bisognu à esse borra. Unghju designu deve esse elettu una culonia sputica è discreta. Excludite totuzza di decoru in a forma di stingi, stuccu, etc. L'opzione ideale - una manicura francesa , chì pò esse u cuntrariu. Hè permessu di imbulighjà micca più di trè sfarenti sfumature.

Etiquette - donna in u carru

U caru ùn hè più un luxu è u muvimentu in u XXI secondu cù u so passu veloce di a vita hè una bona aiuta. Etiquette per i femini ùn hà micca ignurutu stu aspettu. U culleghju deve currispundenza necessaria in u situ sociale. Per esse un impiigatu ordinariu è viaghjà à travaglià nantu à un cunvertibile di u lussu, ùn hè micca accettata, è ancu per una donna di e vende di e vende di ricci. Ùn hè abituale à entre in un carru d'elite, chì pò esse vistutu cù vistimenti sportivi, è impunite un SUV in un vestitu di vaghjimu hè ancu inutilmente.

Per una donna, u modu di entre in u carru hè di grande impurtanza. U primu in u bramante hè di abbandunà a pelvis, è da dopu trasladarii à u carchju dui gammi. Salte u carru in l'ordine inversu: u primu à mette i petti nantu à l'asfaltatu. Sè una donna prubbiuta di passà in un carru di a cumpagnia cù un mutori, hè cunsigliu per piglià un postu in u sedimentu dopu in diamante cù ellu. Sì viaghja più di quellu, ùn pudete micca esse cunnisciutu da a rilazione, ghjurà è disputa, suscitonu temi "pesatimi" è questu hè chè cumu cunvenzioni telefunali. Distrarà à u cuntrollu di impunità, ùn pò micca.