Pasticceria di pizza italiana

A chjave per u successu in a preparazione di pizza vera taliana hè a so basa - massa. Per a so preparazione farfantarìia a farina di u più chjucu - a cera pulita in a so forma pura o cù l'aghjunzione di a farina ordinale di u livellu più altu. A Pizza Italiana Real, in regula, hè preparata da una pasta fina, ma di sicondu a preferenza di u gustu, a pani pò esse fatta è fughjita.

Un veru, pratica italiana ideale hè furnitu in un fornito speciale Italianu cù u bracciu à una temperatura di 485 grazi 1-1.5 minuti. Cù sta coccia, a pizza hè aggradulita da l'esternu è l'aranciu è gustoso di l'internu. Senza un furnitu di miracle, ottene un risultatu cusì assai difficiulmente, ma ti diceremu di manera di preparà una pasta pè pizza italiana per quessa chì a pizza hè quellu prupone à l'uriginale.

Massina Classica per a pizza italiana

Ingredients:

Preparazione

U primu chè no l 'avemu da fà una cullette . Per questu quì, in una tazzuletta cun vittura d'acqua calda, aghjunghje uvedu, zuccheru, un sali di paniò, una cullizzioni di farina, mettite è postu in un locu caldu. Verificà a prontidità di i opere di u capu frondoso nantu à a cima. In solitu duvite 10-15 minuti.

Ora amassi a pasta. Emu ponu l'oparu in i piatti un pocu più, aghjunghjenu l'oliu d'aliva, u salinu, a farina nantu à dui vetru è amassi a pasta. Allora putia tutta a massa nantu à una tavuletta o toggite, spizzata cù farina, è amassi a pasta durante di deci minuti, se ne necessariu, vendu una farina. A pasta debe svolgiri suave, plastica, supple e ùn deve esse assai viscuali.

Avemu a lubricate u focu cù l'oliu d'oliu, cogliu cù una siccica di biancu è ponu in un fornu cusì incù un cinque ore. Allora diventemu a pasta in trè parte, da quale avemu da ottene i nostri pezzii di pizza. Avà, ogni parte hè sbagliata cù e mani nantu à a superficia, sprinkled cù farina, per piglià un cucciole flat, chì hè stesu nantu à i articuli di i dete. Cusì, avete una base ready-made for fine Italian pizza da a pasta sicondu a ricetta classic.

A pasta di Bezdruzhzhevoe per a pizza

Ingredients:

Preparazione

In a farina, mischera cù u salinu, valdi in u latte, cunzorzatu cù l'ova è l'oliu d'oliu, è amassi a pasta. In u risultatu, avemu un cuntrastu bulu è elasticu. U tempu di cunferimentu deve esse almenu quincamèni minuti. Allora poni u testate sò sottu à una bagnu facia per media ora, divite in pezzi, rumpule a pasta e pratiche pizza.

Pizza pasta di oliu d'aromi

Ingredients:

Preparazione

In u calchinu quandu u latte, state a levadura, u salinu è u zuccheru. Puderete sguardi in a farina. À a fine di u mischju, aghjunghjenu l'oliu d'aliva, l'oliu d'aliva è l'oliu d'oliva è mischjà beni per quindici minuti. Parternu, coperto a manu di toalla, in un forno quì à vena. Allora divide in parte è e mani formanu a basa per a pizza.

Una vera pasta italiana per a pizza, sia delicata è lush, hè preparatu nantu à levadurà senza l'aghjuntu di ova è prudutti di latti. Ci sarani amassi cù l'amore, in una atmosfera tranquillu è solu cù e mani, nisun scalok. Allora a pizza saldà veramente gustosa è veramente italiana.

U pianu pianu pò esse assai diversa. Tuttu addipenni di u vostru gustu è a dispunibilità di i prudutti in a fria. U minimu necessariu hè a salsa di tomate è u furmagliu.