Fricassee da u turcu

Una freccia francese è un gustu fraguali da carne piccetta o aviculture, stufa in salsa bianca cun vinu, crema o ghaglione. Trà i variazioni classichi di a base di carne sò u puddaru, a carne di a vigna è di i prugne, ma ùn avemu micca in camini piumbuli, ma preparanu un pianu da u pavone.

Ricetta per fricassee da carne di turchinu

Ingredients:

Preparazione

Prima di coccu u fricassaggio, mischjà a mantega cun l'oliu d'oliu nantu à u focu. In l'oliu biancu aghju pututu u filet di turcu è frettu à una crosta di raspelosa caracteristica, poi mettela à u pianu. In u stessu grasse accettà i cipolle cù l'agliu finamente picatu durante 5 minuti, è mentri u filettus pateanu sò chjappu in tressu è tornu à u focu à u rostu di cipolla. Fate u cuntenutu di a padedda cù vinu è stufa à una meza ora. Dopu u tempu chì aghjunghjemu aghjunghje à i funghi di turchinu è seguità per cocchi per una altra half hour. Pienghje e ghjezzu d'oliu cù una colazione di acqua è u zucchero di limonu, piglia a mezora di utochje in u platu dispostu, sguassate di u focu è sviate.

Comu cottu una cassola di focu?

Questa ricetta per fricassee devendee ùn hà nunda di fà cù i classici, ma ùn pudete micca figurà a più bona variazioni di u pianu per una big company.

Ingredients:

Preparazione

Furmà u turcu, l'imbandighjemu in picculi fibri è mischjà cun u granu, u casgiu crema, crema, criede fritto è olivi. Pone a meztrazione in un pane di furna è coccia in 200 gradi per 20 minuti. 5 minuti prima di coccia, anu sprinkled with cheese. Servite cù patatine.