Dough for ravioli

Ravioli - pasta di pasta medie medievale Italiana cù parechje cumplimenti in a forma di una squaredrata, elipse o fiorenzale, cù vilidi curvati. Di solitu sò un pocu più chjucu in grandi di dumplings cunnisciuti o vareniki. E riforme per ravioli (in russu questa parolla in tutti i declini in a listessa forma) pò esse fatta da carne o pesce macinata, ancu di coglie, legumi o ancu frutti.

I ravioli sò cucinati cum'è dumplings, o fritto in l'oliu, hè servitu cum'è un platu indipendente cù salsi, è ancu cù caldi o sopop.

Ci hè una versione nantu à l'uriginali cumuni di tutti quelli pratiche (per quessa, da a pasta cu frisca cu pezzu) da a Cina. Però, ci sò altre virsioni.

In prima, i ravisoli sò stati cunsiderati un platu sicilianu in Italia. Forsi, a ricetta hè presitu in prestu da altri pòpuli da i siciliani. In a literatura italiana, riferenzii à stu paniu sò stati scuntutu da u 13u seculu, ancu prima di u ritornu di Marco Polo da a Cina, chì facenu pussibili avè assicuranza abbastanza affidativa di l'urighjina mediterranea di stu platu.

Cumu fà una pasta pè ravioli?

A ricetta tradiziunale per un veru ravioli in talianu hè simplicatu cum'è tuttu hè brillanti, u principale hè di truvà una farina di granu di qualità. Avemu bisognu ancu un oliu d'olivu, acqua è pezzu di salitu.

Vi cunsigliamu cumu preparà una pasta fresca per ravioli da estes prudutti.

Ingredients:

Preparazione

A farina sift through the working surface. Fate una groove, aghjunghje oliu è un pocu di salitu. Agghiuncennu l'acqua gradualmenti, mischjà a pasta. Hè megliu per fà quì cù i vostri mani, oliu arghjintinu. Eppuru, sicuru, pudete prima di utilizà un mezcladoru cù un beccu spirale, è poi purtate e vostre mani. A pasta hè fatta cun cura, ma micca per longa, averemu sbulicate per 20 minuti, una volta aghjunghje a bassa cù u nostru mani è pudemu avvià à a modelli di ravioli.

Per a preparazione di ravioli culurati, pudete aduprà una mistura di e mischju di acqua cun zucca o zucchero di frutta o zucchero, chì deve esse filtratu prima un tamaru pezzu. U rapportu di u zuccaru è l'acqua in a mistura hè 1: 1 o 2: 1. Stu additivu, in una certa manera, aumenta a utilità di u pruduttu finali per via di i vitamini è altri nutrienti cuntenuti in i zuccati. È, in più, ravioli culurati anu un attrachju più attrattu, questu hè particulari in u nostru preparatu per i zitelli.